Gå til innhold

Åssen i svarte skal jeg få sæddrepende krem langt nok inn???

Anbefalte innlegg

Gjest hemmelig

De har ikke sånn sprøyte på apoteket. Hva gjør man da? Det ble opplyst at man kan bruke sånn krem sammen med avbrutt samleie som rimelg trygg prevensjon.

Noen klare hjerner som kan komme på en måte å få kremen langt nok inn?

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Hei "hemmelig".

Jeg tåler heller ikke p-piller, men bruker minipiller. De fungerer helt fint, og jeg har regelmessige blødninger og ingen plager. Det hormoner (sikkert det du ikke tåler) er ikke i minipiller. Så kanskje du kan bruke det? Hør med legen din.

Når det gjelder sæd-drepende krem (glidemiddel?) så kan du enten kjøpe en vanlig sprøyte uten nål på apoteket og sprøyte inn, eller så kn du bare smøre deg og han godt før dere begynner.. Det kommer langt nok inn i skjeden da og. Men vil du være sikker på at det er nok krem der så bruk sprøyte.

Annonse

Gjest hemmelig

Hei "hemmelig".

Jeg tåler heller ikke p-piller, men bruker minipiller. De fungerer helt fint, og jeg har regelmessige blødninger og ingen plager. Det hormoner (sikkert det du ikke tåler) er ikke i minipiller. Så kanskje du kan bruke det? Hør med legen din.

Når det gjelder sæd-drepende krem (glidemiddel?) så kan du enten kjøpe en vanlig sprøyte uten nål på apoteket og sprøyte inn, eller så kn du bare smøre deg og han godt før dere begynner.. Det kommer langt nok inn i skjeden da og. Men vil du være sikker på at det er nok krem der så bruk sprøyte.

Takk Pricilla, for et saklig og godt svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...