Gå til innhold

Hjelp meg dere smarte mennesker! :))))

Anbefalte innlegg

Gjest hemmelig

Jeg skal sprøyte sæddrepende krem langt opp i skjeden, men de har ikke sånn sprøyte på apoteket. Hva gjør man da? Det ble opplyst at man kan bruke sånn krem sammen med avbrutt samleie som rimelig trygg prevensjon.

Noen klare hjerner som kan komme på en måte å få kremen langt nok inn uten den sprøyten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63470-hjelp-meg-dere-smarte-mennesker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest retvizan

Her kommer jeg med et stort problem og så vil ingen hjelpe meg. Jeg tror jeg må avstå fra sex til jeg får utredet dette problemet.

Du har ikke vannpistol eller kakesprøyte? Da får vi tenke videre...Har du unger som eier sånne doktorsett? Der følger det ofte sprøyter med.

Annonse

Gjest retvizan

Jordbær må til. Fåes det ikke kondomer med jordbærsmak også da? Jeg som er tilhenger av det naturlige, går selvsagt for denne metoden.

Trodde du gikk mer for geitelukt varianten, jeg? Amiga har _helt_ sikkert et nettsted hvor dem selger sånne. ;-)

Hva mener du med at de ikke hadde "sånn sprøyte" på apoteket? De har da sprøyter på apoteket! At de ikke har sprøyte med 10 cm "tut" kan så være - men en 10- eller 20- mililiters-sprøyte burde vel kunne benyttes. Ellers er jo sånne 1-mililiters-sprøyter temmelig lange da :) ) (Skjeden er jo ikke så vanvittig lang heller...) Så får du heller godta at du får nærkontakt med skjedeveggen mens du gjør det.... (Det tåler du nok - de fleste tåler det i alle fall når de bruker tamponger...)

mvh

Hva mener du med at de ikke hadde "sånn sprøyte" på apoteket? De har da sprøyter på apoteket! At de ikke har sprøyte med 10 cm "tut" kan så være - men en 10- eller 20- mililiters-sprøyte burde vel kunne benyttes. Ellers er jo sånne 1-mililiters-sprøyter temmelig lange da :) ) (Skjeden er jo ikke så vanvittig lang heller...) Så får du heller godta at du får nærkontakt med skjedeveggen mens du gjør det.... (Det tåler du nok - de fleste tåler det i alle fall når de bruker tamponger...)

mvh

Eventuelt kan du spørre på apoteket om de har sånt "forlengelsesrør" (i plast) til å sette på enden av sprøyter.

Jeg veit søren ikke hva det medisinske navnet på dem er, men på sykehuset der jeg jobber kaller vi det bare for "snabel". (Brukes for å suge opp flytende medisiner fra en flaske og inn i sprøyta)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...