Gå til innhold

Penisen's diameter

Anbefalte innlegg

nyskjerrig1365380353
Skrevet

Hei Gro. Jeg leste i siste Vi Menn at en gjennomsnittspenis er 3 cm i diameter uerigert og 4 cm i diameter erigert. Kan dette være riktig? 4 cm er tynnere enn min lillefinger. Er dette trykkfeil? Vi er en del som lurer på dette og ønsker svar.

Hilsen nyskjerrig

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis din lillefinger er 4 cm i diameter må det da være umulig å få tak i hansker som passer?

Min lillefinger er vel ca 4 cm i omkrets, og 1 cm i diameter...

Skrevet

Herregud for noen tømmerstokk fingre du har da. 4 cm i diameter? du mener ikke omkrets da, rundt liksom? Diameter betyr målet fra ytterkant til ytterkant tvers over en sirkel, omkrets betyr målet rundt hele kanten på sirkelen. Målene hørtes likevel litt snaue ut da.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg leste i Det Nye at en erigert gjennomsnittspenis er 8 cm i omkrets, delt på 3,14 er det ??? Kom igjen !!

nyskjerrig1365380353
Skrevet

Hvis din lillefinger er 4 cm i diameter må det da være umulig å få tak i hansker som passer?

Min lillefinger er vel ca 4 cm i omkrets, og 1 cm i diameter...

Ok,ok. Har tenkt helt feil. Har tenkt at omkrets var det samme som diameter. Så feil kan man ta. Da slipper jeg og tenke på det noe mer. Takk skal dere ha.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...