Gå til innhold

besvimelse og tapt taleevne

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 26 år som forrige uke besvimte og mistet taleevnen i 5 timer. Jeg ble innlagt på nevrologisk. Der hadde de mistanke om hjerneinfarkt, men alle prøver tyder ikke i den retning. Jeg er utskrevet men besvimer 2-3 ganger til dagen. Blodsukkernivået mitt er lavt, mellom 2,8 og 4. Jeg blir dårlig og svimmel når jeg har spist. Det hører med til historien at jeg fødte for 2 mnd siden. Kan dette ha sammenheng med fødselen? Kan jeg ha fått en type virus eller er det hormoner som styrer dette?

Takknemlig for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6355-besvimelse-og-tapt-taleevne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære smetana !

Dette er nok spørsmål du må stille til de legene som behandlet deg under sykehusoppholdet. Slike spørsmål kan kun besvares etter at du har gjennomgått en del undersøkelser og man vet svaret på disse, undersøkelser som sikkert ble gjort mens du var innlagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...