Gjest ikke undertegnet Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 spontenaborterte for andre gang forrige uke. Var bare 5 uker på vei, det samme skjedde i februar. Jeg har ikke tidligere spontanabortert, har 2 barn fra før(ukompliserte svangerskap). Jeg er 33 år. Skjønner ikke ha som skjer nå! Hvor stor er sannsynligheten for at dette vil gjenta seg igjen? Og hva er det som gjør at det går galt? Kanskje jeg ikke kan få flere barn, vet i hvertfall ikke om jeg klarer å forsøke flere ganger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63566-spontan-abort-p%C3%A5-nytt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nunnu Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg er i en lignende situasjon som deg. Er også 33 år, har to velskapte barn, og spontanaborterte etter 7 uker i mai. Men har ikke prøvd siden, vil vente BITTELITT av forskjellige grunner. Føler VELDIG med deg!!! Legen/gynekologen din, dvs de som du var i kontakt med ifbm aborten er jo de fremste til å kunne svare på HVORFOR, men som oftest er det ikke noe svar å gi! Til meg sa de at det antakelig var fosteranlegget som ikke var levedyktig, og siden både pappaen og jeg har vist oss fruktbare fra før så er det ingen grunn til at vi ikke skulle klare det igjen. De kunne ikke se noe galt med meg innvendig på ultralyd. To ganger er nok verre enn en, men IKKE GI OPP! Husk at det faktisk er ganske VANLIG å spontanabortere, og sjansen øker dessverre med alderen vår... Krysser fingrene for deg om dere prøver igjen! Og om en stund håper jeg det blir vår tur... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63566-spontan-abort-p%C3%A5-nytt/#findComment-282032 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg er i en lignende situasjon som deg. Er også 33 år, har to velskapte barn, og spontanaborterte etter 7 uker i mai. Men har ikke prøvd siden, vil vente BITTELITT av forskjellige grunner. Føler VELDIG med deg!!! Legen/gynekologen din, dvs de som du var i kontakt med ifbm aborten er jo de fremste til å kunne svare på HVORFOR, men som oftest er det ikke noe svar å gi! Til meg sa de at det antakelig var fosteranlegget som ikke var levedyktig, og siden både pappaen og jeg har vist oss fruktbare fra før så er det ingen grunn til at vi ikke skulle klare det igjen. De kunne ikke se noe galt med meg innvendig på ultralyd. To ganger er nok verre enn en, men IKKE GI OPP! Husk at det faktisk er ganske VANLIG å spontanabortere, og sjansen øker dessverre med alderen vår... Krysser fingrene for deg om dere prøver igjen! Og om en stund håper jeg det blir vår tur... Takk for svar. Vil vel forsøke en gang til, men tenker svært lite positivt om mine sjanser nå... Trodde så sikkert at den Sa som jeg hadde i feb. var en engangstilfelle og at det gikk bra nå. Lykke til videre, og med litt flaks møtes vi her inne på gravidsiden... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63566-spontan-abort-p%C3%A5-nytt/#findComment-282304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.