Gå til innhold

Er det farlig å stikke tungen inn i anus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn rent medisinsk sett så er det vel en god del bakterier der som man kommer i kontakt med. Men det er ofte slik at man ikke alltid tenker på at ting skal være klinisk rent når man har sex. Noen tenner på ting andre synes er frastøtende, uten at hverken den ene eller den andre har rett til å si hva som er rett og galt. Jeg gjør det ihvertfall ofte, til min store nytelse, uten at jeg noengang har tatt skade av det. Men den evt. bakterielle risikoen er jo noe enhver må vurdere selv.

Syk og syk...jeg tipper det fra rumpa og over på tunga spaserer over en del uhumskheter og skumle bakterier iallefall ! Det er ikke uten grunn at det er så viktig å vaske hendene godt etter at man har vært på do, og spesielt før man spiser. Det er fordi det slett ikke er bra å få slike bakterier i seg (via maten her).

Jeg bare MÅ si det; hva søren skal man kjøre tunga oppi ræva for ? Man er ikke skapt til å nærmest ETE dritt.

Beklager, men det er komplett uforståelig at noen orker å bedrive slikt.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Sånn rent medisinsk sett så er det vel en god del bakterier der som man kommer i kontakt med. Men det er ofte slik at man ikke alltid tenker på at ting skal være klinisk rent når man har sex. Noen tenner på ting andre synes er frastøtende, uten at hverken den ene eller den andre har rett til å si hva som er rett og galt. Jeg gjør det ihvertfall ofte, til min store nytelse, uten at jeg noengang har tatt skade av det. Men den evt. bakterielle risikoen er jo noe enhver må vurdere selv.

Sannsynligvis er det minst like mange bakterier i munnen og på tunga. Men det kan bli en viss utveksling etter at tunga har vært et stykke inn i anus, uten at jeg tror det betyr noe, hvis man da ikke har en tarminfeksjon gående. Men da bør man helst holde seg unna regionen inntil man er restituert

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

prøvde en gang... men det smakte såpe fordi vi hadde passet på å vaske veldig godt først. vel, det var vel ikke INN i anus, men utenpå.

Nei, det er neppe farlig, men kan vel være ubehagelig på grunn av lokale hygienske forhold. Det greieste er vel å holde seg til anus på utsiden. Det er der mye av behaget og lysten sitter når man bruker fingre, tunge eller andre hjelpemidler til å stimulere området. Anus og området mellom skjedeåpning/pungen og anus er forsømte som kilde til mye glede og lyst.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

• 7 måneder senere...

Annonse

Gjest Fridjof

Mange mennesker har en generell dårlig munnhygiene. Likevel skulle ikke dette være noen grunn til å la være å stikke tungen opp i rumpen på andre menesker. Børst tenner og tunge godt før rumpekosen. Det kan også være lurt å skylle munnen med Corsodyl munnskyllevann før du besøker områder rundt anus. Gjør det gjerne etterpå også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...