Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Hvor vanlig det er at gutter smaker på sin egen sæd vet jeg ikke, men tror/antar at de fleste nok har prøvd det en eller noen ganger.

Sæden har en meget karakteristisk lukt og smak.

Jeg tror ikke noen kan sprute sæden inn i egen munn. Det greieste er å tømme seg på et eller annet, for eks. i hånden og så slikke det i seg.

Kvinner reagerer nokså forskjellig på å få sæd i munnen ved munnsex. Noen liker det godt, andre føler kvalme og avsky. Her er det nok mye psykologi ute og går. Det er ikke farlig å svelge sæd, man blir ikke syk av det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6359-smake-sin-egen-s%C3%A6d/#findComment-32508
Del på andre sider

Hvor vanlig det er at gutter smaker på sin egen sæd vet jeg ikke, men tror/antar at de fleste nok har prøvd det en eller noen ganger.

Sæden har en meget karakteristisk lukt og smak.

Jeg tror ikke noen kan sprute sæden inn i egen munn. Det greieste er å tømme seg på et eller annet, for eks. i hånden og så slikke det i seg.

Kvinner reagerer nokså forskjellig på å få sæd i munnen ved munnsex. Noen liker det godt, andre føler kvalme og avsky. Her er det nok mye psykologi ute og går. Det er ikke farlig å svelge sæd, man blir ikke syk av det.

Jeg vet heller ikke hvor vanlig det er å smake sin egen sæd - jeg har ikke for vane å spørre vennene mine om denslags. :-)

Jeg tror imidlertid det store flertall av den mannlige befolkningen KLARER det, Berthold, hvis de skulle prøve. I hvert fall hvis man ennå har et lite stykke igjen til de 70... ;-)

Hvis man slenger "beina på nakken" når man ligger på ryggen, er det forbausende hvor NÆRT to ulike kroppsdeler kan komme, selv om man kanskje ikke oppnår fysisk kontakt. Men så er vel ikke DET nødvendig i dette tilfellet heller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6359-smake-sin-egen-s%C3%A6d/#findComment-32619
Del på andre sider

Annonse

• 7 måneder senere...

æsj... er ikke det litt ekkelt? Bare lurer... dessuten smaker ikke sæd sååå innmari godt at jeg ville ha smakt min egen dersom jeg var gutt.... har du prøvd?

Jeg får et "kick" av å smake sæd. Jeg mener det ikke er noe i veien for å smake sin egen sæd - den er jo ikke skadelig. Jeg bruker å slikke det av fingrene mine, men noen ganger tar dama mi sæden i sin munn også kysser og kliner vi litt slik at begge har sæd i munnen. Synes det krydrer sexlivet...

Har ikke hatt noe ubehag med dette...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6359-smake-sin-egen-s%C3%A6d/#findComment-117123
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...