Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Har noen erfaringer fra samtaleterapi etter samlivsbrudd? Hvordan går man frem for å finne den riktige psykolog? Hvem betaler? Er det kjempelang ventetid? Hva kreves av en selv? Ikke minst: hjalp det?

Som dere skjønner: Jeg har litt problemer med å gå videre i livet etter samlivsbrudd, og mange tanker som svirrer. Dette er ingen panikkhandling, bruddet skjedde for mer enn et år siden.

Ville sette pris på å få respons fra noen som vet mer om dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63604-har-noen-erfaringer-fra-samtaleterapi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristine

Jeg har erfaring ift. samtalebehandling, både parsamtaler og individualsamtaler. Det har vært livsviktig for meg og min mann.-Og vårt forhold i fortsettelsen. Jeg anbefaller det på det varmeste.

Finn en psykolog med erfaring.

Jeg har vært hos behandlere med for lite erfaring både i livets skole og som fagperson.

Jeg fant en psykolog på rundt femti år og med innsikt og faglig dyktighet. Hun var gull verd.

Hun er psykolog med som jeg betaler vanlig honorar på en 200 kr. (husker ikke ordentlig) opp til egenandel på en 1300 kr. deretter går du gratis.

Du må ha henvisning fra fastlege for å gå til psykolog.

Familievernkontor kan du også gå til. Det er gratis. Henvisning direkte av deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...