Gå til innhold

bare et lite innlegg om min fantastiske partner

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

kanskje ikke rette plassen, men fikk plutselig bare lyst og fortelle om den fantastiske dama mi. ikke stopp og les. synes hun er helt fantastisk....

det hele begynte med at hun ville prøve og suge meg. men likte det ikke helt, så hun prøvde og "venne seg til det". med smaker og mye prøving. og nå vil hun at jeg skal komme i munnen hennes, men av en eller anne grunn får jeg ikke til og komme i munnen hennes. ikke no galt, det er godt som bare det, men jeg kommer ikke.

Vi var for en stund siden på ferie, og da sendte hun meg avgårde på strippeklubb, mens hun vasket huset........

hun sier at hvis jeg spør henne først så er det sikkert greit at jeg ligger med noen andre...( men det kan ikke jeg tenke meg) og hun kunne aldri tenke seg og ligge med noen andre...

hun har lyst og prøve trekant, men da bare med en ekstra jente... ikke noen gutter utenom meg...

og noen netter kan jeg våkne av at hun runker meg, for og spørre om hun kan ri meg...

er det rart at jeg vil skryte av dama mi?

Fortsetter under...

Eller:

hun ber deg gå på strippeklubb for en elsker av henne skal komme !

hun har lyst på trekant fordi hun er bifil.

hun suger deg og alt det der fordi du betaler regningene hennes og lar henne selvsagt bo gratis!

*hehehehehehehe*

jeg tenkte noe lignende da jeg leste det...

Annonse

Gjest kvinnen

har lest om sånne damer. de er oppblåsbare uten å være i stand til å vaske huset,

Denne dama di må virkelig elske deg. Jeg er slik med min type pga at jeg er villig til å gjøre hva som helst for at han skal ha det bra. Når grensene tøyes er det ikke så spennende å bryte dem heller. Kjekk dame du har. Skulle ønske alle hadde det slik!!

Gjest ikke undertegnet

Denne dama di må virkelig elske deg. Jeg er slik med min type pga at jeg er villig til å gjøre hva som helst for at han skal ha det bra. Når grensene tøyes er det ikke så spennende å bryte dem heller. Kjekk dame du har. Skulle ønske alle hadde det slik!!

ja, hun er vikerlig fantastisk. leste det hallooo hadde skrevet, men det er ikke slik. hun ville at jeg skulle gå på strippeklubb fordi at hun var spent på om det var noe vi kunne gjøre ilag, men hun ville at jeg skulle gå og se først. og hun har ingen elsker. det vet jeg fordi at hun har sagt det. og jeg er ikke naiv, vi bare kjenner hverandre så utolig godt at vi vet ting om hverandre. det er litt sprøtt egentlig. og ja, kansje hun er bifil. selv mener hun at hun ikke er det, men at det kunne vært spennende og prøvd trekant.. hun er bare et fantastisk menneske... jeg elsker henne

Gjest kvinnen

ja, hun er vikerlig fantastisk. leste det hallooo hadde skrevet, men det er ikke slik. hun ville at jeg skulle gå på strippeklubb fordi at hun var spent på om det var noe vi kunne gjøre ilag, men hun ville at jeg skulle gå og se først. og hun har ingen elsker. det vet jeg fordi at hun har sagt det. og jeg er ikke naiv, vi bare kjenner hverandre så utolig godt at vi vet ting om hverandre. det er litt sprøtt egentlig. og ja, kansje hun er bifil. selv mener hun at hun ikke er det, men at det kunne vært spennende og prøvd trekant.. hun er bare et fantastisk menneske... jeg elsker henne

Det er bra å høre at du elsker henne. Godt at du har det så bra. Jeg kan si akkurat det samme om min type. "Takk gud" for at vi har funnet dem. Jippi!

• 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...