Gå til innhold

Hvorfor er han stygg ?

Anbefalte innlegg

Gjest spalting

Jeg er gift med verdens godeste , snilleste og mest omtenksomme mann!

Behandler meg og barna med respekt og sier han elsker meg hver dag.

Men ; så skjer det noe trist når han drikker.

Forandrer seg totalt.

Fra å være alt det jeg beskrev , blir han det motsatte.

Er hardhendt , sier mange stygge ting til meg,brøler og er helt ukjennkjenlig.

Han er alltid lei seg dagen etter og sier at han ikke vet hvorfor han gjør dette mot meg.

Da varter han meg selvsagt opp og alt er liksom bare fryd og gammen , men ikke inni meg!

Hvorfor skjer dette?

Hilsen ei som er redd ,tidligere mishandlet og ikke har lyst til å gå gjennom mere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63660-hvorfor-er-han-stygg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke alle kan drikke

Det er bare en ting som kunne overbevist meg om at han var den snille, gode mannen du beskriver, og det var at han valgte å leve resten av livet sm totalavholdsmann.

Så lenge han vet at han lir slem i fylle, men velger å begynne å drikke, er han ikke en snill mann. Jeg sier ikke at det er lett, men det er veldig mye god hjelp å få til å slutte helt.

Hvis han ikke er villig til å slutte helt å drikke, når han vet at han blir slem i fylla, er han ikke en snill mann, og jeg ville ikke ønsket å bo sammen med ham.

Broren min har det påsamme måte, han kan ikke drikke fordi personlighete hans forandrer seg totalt når nan drikker. Hna oppsøkte hjelp, og har nå ikke rørt alkohol på 11 år.

Det er ikke alle som tåler alkohol, og det må disse personene selv ta ansvaret for.

Gi ham et ultimatum, ta kontakt med legen fpr å få hjelp hvis det trengs. Flytt hvis han ikke går med på å slutte totalt med alkohol, og holder det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63660-hvorfor-er-han-stygg/#findComment-281425
Del på andre sider

Det er bare en ting som kunne overbevist meg om at han var den snille, gode mannen du beskriver, og det var at han valgte å leve resten av livet sm totalavholdsmann.

Så lenge han vet at han lir slem i fylle, men velger å begynne å drikke, er han ikke en snill mann. Jeg sier ikke at det er lett, men det er veldig mye god hjelp å få til å slutte helt.

Hvis han ikke er villig til å slutte helt å drikke, når han vet at han blir slem i fylla, er han ikke en snill mann, og jeg ville ikke ønsket å bo sammen med ham.

Broren min har det påsamme måte, han kan ikke drikke fordi personlighete hans forandrer seg totalt når nan drikker. Hna oppsøkte hjelp, og har nå ikke rørt alkohol på 11 år.

Det er ikke alle som tåler alkohol, og det må disse personene selv ta ansvaret for.

Gi ham et ultimatum, ta kontakt med legen fpr å få hjelp hvis det trengs. Flytt hvis han ikke går med på å slutte totalt med alkohol, og holder det.

Meget bra sagt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63660-hvorfor-er-han-stygg/#findComment-281442
Del på andre sider

Annonse

Det er akkurat som om du beskriver min mann!

Han er gjennomført idiot når han drikker sprit. Sist gang han drakk seg så full, reiste jeg hjem til en venninne.

Etter det tror jeg han forstod at jeg virkelig ikke akter å være gift med en som behandler meg slik. Han har ikke rørt sprit etter den tid. Og kommer han til å gjøre det så går jeg virkelig i fra ham. Har overhodet ikke gjort ham noen ting, og mener jeg fortjener bedre behandling enn som så!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63660-hvorfor-er-han-stygg/#findComment-281653
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...