Gå til innhold

Hvordan nærme seg exkona igjen ?

Anbefalte innlegg

Gjest elsker68

Hei !

Jeg har forelsket meg igjen, så deilig det er. "Problemet" er at det er i min exkone.

Vi har vært separert / fra hverandre i 21 måneder nå, etter hennes ønske.

Jeg var også drittlei av henne og hennes barnslige ideer og sykelige trang til å være sammen med sin mor hver eneste helg fra morgen til kveld.

Nå virker det derimot som om hun har "skilt seg" fra mora, og klarer å stå på egne ben. Hun har tilogmed "konfirmert" henne et par ganger.

Hva gjør jeg for ikke å "skremme henne " ?

Jeg er bare så forelsket at jeg får helt vondt av å være i nærheten av henne, uten å gå ta på henne og klemme henne litt.

Faan, jeg er 34 år, og føler meg som en liten drittunge. Nervøs, svettetokter, flakkende blikk, og jeg tror hun nyter det litt, hun har nok en sterk anelse om hva som skjer, men så var det stoltheten hennes da......

Hun må jo svelge noen kameler overfor familie og venner...

Hva skal jeg gjøre ???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63673-hvordan-n%C3%A6rme-seg-exkona-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest janet

Hei

Hvis du merker at hun virker litt flattert og er åpen for deg, så hvorfor ikke bare romantisere henne i senk?...

Inviter henne ut på middag. Kjøp blomster til henne. Kjøp sexy klær som du ønsker å se henne gå med. En liten gave i ny og ne hjelper, kanskje hun har sagt at det er noe hun har lyst på? Slike ting.

Og "puss opp" deg selv. En mann som tar godt vare på seg selv er alltid tiltrekkende. Kjøp noen nye klær - du vet sansynligvis hvilken smak hun har? Bruk litt etterbarberingsvann, det er kjempegodt å kjenne en svak duft idet du tilfeldigvis kommer borti henne.... Men, selvsagt viktig å ikke overdrive parfyme bruken! ;o)

Sørg for å alltid ha god ånde, sånn i tilfelle...

Og ellers vær deg selv - det er jo den hun må prøve å bli glad i igjen! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...