Gå til innhold

Har hatt kronisk hodepine i ca. 2 uker

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 år og er for tiden hjemmeværende med to små barn på henholdsvis 17 og 4 måneder.

Jeg innrømmer gjerne at det er slitsomt, særlig når jeg ikke har sovet en hel natt siden sistemann ble født for 4 måneder siden. Hun våkner annenhver time om natten, og det tærer på å stadig få søvnen avbrutt slik.

De siste 2 ukene har jeg hatt en kronisk murring/hodepine som sitter rett over pannen.

Spørsmålet mitt er som følger:

Tror legen dette er en reaksjon på for lite søvn, eller kan det være noe mer alvorlig. I og med at det vedvarer slik hele tiden, blir jeg redd for at det er en svulst eller noe...

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6368-har-hatt-kronisk-hodepine-i-ca-2-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolf Salvesen, spesialist i nevrologi

Kjære Auuu !

Svaret er ja, begge deler. Dvs at dette godt kan være en reaksjon på manglende søvn, men at jeg ikke kan utelukke andre årsaker uten å ha undersøkt deg - så derfor bør du nok oppsøke lege dersom dette vedvarer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...