Gå til innhold

Viktig at DU leser akkurat DETTE! ;)

Anbefalte innlegg

Hei.. jeg har fortsatt dette teite problemet som virkelig begynner å plage meg nå, men begynner å skjønne hva det virkelig er..

Det kommer ikke noe veske utav penishodet for og fukte det slik at det ikke skal bli tørt, derfor lurer jeg på hvorfor det ikke gjør det.. er dette ett vanlig problem?? Og hvordan kan jeg bli kvitt det? Det er jo ikke mulig og gjennomføre sex med dette problemet!

Jeg har prøvd canesten, og det hadde ingen virkning som jeg kan se det, penis "virker" med kremen på, men det er fordi den gir penishodet fuktighet..

Når jeg smører fuktighetskrem på den virker den nesten som den skal..

Finnes det noen behandling for dette?

Blir glad for alle svar! *Bekymret*=\

vel, håper dere ikke betrakter meg som at jeg maser, men jeg begynner å bli redd, har hatt det i snart 3 måneder nå.. det plager meg ikke når jeg ikke bruker den.

Men dere må da ha hørt om at problemer slim som at penis ikke fukter seg selv å bli tørr, og at det må finnes en kur mot dette? uten å oppsøke lege, det er det jeg leter etter, håper at akkurat du vet dette å vil hjelpe meg.. !

det er ikke vondt når man drar forhuden tilbake, men den velkjente følelsen når man tar på penishodet med bare hender..

HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP!!!! =((

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63707-viktig-at-du-leser-akkurat-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bruker olje, spytt, krem osv. når du runker. Når du skal ligge med ei jente, kan du fortsatt bruke dette. I tillegg vil det være sånn at jenta blir våt hun oxo (gjerne mye våtere enn deg), og da er det IKKE et problem.

Det beste du kan gjøre: Stress ned og ikke lag det til et problem! Stresser du for mye med dette, ender det bare med at du blir redd for å ha sex!

Nå er det ikke sånn at gutter er de som skal være hovedsponsorene i forhold til smøring, men jentene.

Så du har ikke noe å uroe deg over. Lær deg å gjør jentene tilstrekelig våte, så går det så fint så.

Det kan også nevnes at glidekrem og diverse oljer er en hyggelig faktor i den sexuelle akten!

Gjest Shallow_Hal

Dette høres nesten ut som en form for "penile wetting dysfunction". Tror jeg vil anbefale deg å lese litt litteratur om temaet.

Eventuelt så kan du ta en tur til legen slik at han kan ta en prøve av penis hodet. Det er ikke farlig, han bare skjærer av en liten flik under 'kragen' og sender den til laboratoriet. Så får du svar innen et par måneder.

Om du ikke gjør noe med det er det fare for at det bare blir verre. Og at blodårene som leder blod til penis skrumper inn og umuliggjør ereksjon.

Annonse

Dette høres nesten ut som en form for "penile wetting dysfunction". Tror jeg vil anbefale deg å lese litt litteratur om temaet.

Eventuelt så kan du ta en tur til legen slik at han kan ta en prøve av penis hodet. Det er ikke farlig, han bare skjærer av en liten flik under 'kragen' og sender den til laboratoriet. Så får du svar innen et par måneder.

Om du ikke gjør noe med det er det fare for at det bare blir verre. Og at blodårene som leder blod til penis skrumper inn og umuliggjør ereksjon.

Fyttihelvete mann, prøver du å skremme livet av fyren? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...