tigertrollet Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 "Har også lurt på hvor det er man finner deltakere til trekantsex da det for min del ville vært utelukket at det var med noen jeg kjente/ hadde et forhold til." Der er vi helt enige. Jeg kunne aldri gjort det med en jente jeg kjente. Det ville aldri funke, og bare blitt rart! Jeg ville heller ikke dratt med en ekstra dame hvis jeg var i et forhold. Det ville vært utenkelig. Dette skjer selvsagt ikke, men jeg fikk noe å gjøre på jobb nå, og tanken er ganske spennende! Det ultimate ville selvsagt vært to jenter, men det er enda vanskeligere å finne om man ikke vil gjøre det med noen man kjenner "Dette skjer selvsagt ikke, men.. " Så du mener at "dine to gode kompiser" ikke gjennomfører det hvis dere får et tilbud fra en eller annen her? Trodde trekantsex var mer vanlig enn det virker som. Men det er kanskje fordi de som har hatt det skriker så j.. høyt? Spennende tanke, ja:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Søren og kjedelig du er da. Trodde du var en skikkelig nordlending, jeg, og dere er jo ofte easy goals Men du har rett, Smuget suger, så ditt ville jeg aldri gått uansett. Men aldersnivået der er jo helt ok i forhold til ovennevnte ".. du var en skikkelig nordlending, jeg, og dere er jo ofte easy goals :)" Dævven, den hadde æ faen mæ ikkje hørt før! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282285 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg synes du har en del poenger. For meg er det mest spennende å ha sex innen rammene av et forhold. Det gir meg mest og der har jeg det mest artig. Jeg har egentlig ikke noen formening om at alle andre bør gjøre det samme. Er man voksen og ansvarlig kan folk gjøre akkurat det de vil. Men det var dette med ansvar jeg reagerte på. De guttene hørtes bare tullete ut, synes jeg. Og det skal vel strengt tatt være pluss og minus ved begge sider at status-ene singel eller opptatt. Det virker ofte som gutter aksepterer å ta "resten av pakka" fordi de vil ha sex og de vil ikke være alene. Om dama ikke er helt "urimelig" så greitt nok. Å stå på for fellesskapet virker desto mer naturstridig for mange menn. Jeg synes det er så masse å bruke sine kreative krefter på annet enn å hele tiden utforske stadig nye sex-partnere. Det er av mange sett på som kjedelig - so be it. Det å skulle ta vare på sin integritet blir jo sett på som kjedelig og moraliserende. Jeg er enig med deg om at livet bør leves med mål å være mest mulig lykkelig. Om div. ONS gjør deg lykkelig - go for it. DET er jo litt kjedelig i mine øyne, men alle er forskjellige. Å våge å vise sider som -ikke- er så vanlig å være blid og humoristisk i ulike uvante situasjoner. Gi bussjåføren en klem, spørre en fremmed i butikken om hvilken trusestørrelse hun bruker for hun er på størrelse med en jente du skal kjøpe gave til osv. osv. Dette er ideer jeg synes det burde være mer av i hverdagen. Og -nei- jeg er ikke så modig til å gjøre dette selv, men av og til er rampehumøret fremme og da skjer det. Ikke å gjøre narr av, men litt skøy sånn i hverdagen. Å møte dine kompiser på byen vil være sørgelig vanlig og "normalt". Å møte noen gutter som er hyggelige, morsomme og ikke hysterisk på sjekker'n det er ofte ikke så normalt, men desto mer gøy. mener nå "De guttene hørtes bare tullete ut, synes jeg." Det er vel ikke lenger noen bombe at jeg er en av disse "kompisene", og jeg satt selvsagt ting veldig på spissen her. As always "Det virker ofte som gutter aksepterer å ta "resten av pakka" fordi de vil ha sex og de vil ikke være alene. Om dama ikke er helt "urimelig" så greitt nok." Jeg er helt omvendt av som så. Jeg vil ikke ha resten av pakka, og jeg går ikke inn i et forhold uten å mene noe med det, 100 %, bare pga sexen. Aldri i mitt liv om jeg ville gjort det. Da har jeg heller sex en gang i blandt, om anledningen byr seg og ting virker riktig (ikke alltid de virker så riktige, men da har jeg fylla å skylde på, uansett hvor dumt det er og uansett hvor dårlig jeg føler meg dagen derpå). Jeg mener omvendt. Jenter er ofte redde for ikke å ha noen, ende opp som gamle "jomfruer", osv. Jeg har aldri tenkt sånn og har aldri stresset etter å komme meg inn i noe forhold. "Jeg synes det er så masse å bruke sine kreative krefter på annet enn å hele tiden utforske stadig nye sex-partnere. Det er av mange sett på som kjedelig - so be it." Jeg er helt enig med deg i det her, og det å ha mange sexpartnere er ikke noe å hige etter, ei heller noe å skryte av. Jeg skryter heller av meg enn på meg, selv om jeg til nå selvsagt er ærlig om noen spør. Problemet er uansett at man har et behov for sex selv om man ikke er i et forhold. Jeg vet i hvertfall at jeg har det, og alterativene er jo ikke så mange om man ikke er i et forhold. Da blir det ONS, eventuelt å finne en elsker. Det med en elsker går alltid feil. En av partene får følelser, og da er det nesten bedre med noen ONS, og så heller fortelle damene utrykkelig, får man har sex, at man ikke er ute etter noe mer. Da får man noen avslag, men ærlig må i det minste jeg være, rett og slett fordi enkelte, jeg inklusive, er utstyrt meg for mye samvittighet i forhold til mitt eget beste. Når jeg har vært i forhold har jeg aldri tenkt tanken engang på å ville "prøve" noen andre, og jeg er heller ikke en som noengang vil finne på å være utro. Det kan jeg si rimelig sikkert. "Om div. ONS gjør deg lykkelig - go for it." ONS gjør vel ingen lykkelige, i hvertfall ikke meg, men man blir i det minste tilfredstilt der og da. Og alternativene til et forhold, dersom man vil ha sex, er få. "Å møte noen gutter som er hyggelige, morsomme og ikke hysterisk på sjekker'n det er ofte ikke så normalt, men desto mer gøy." Jeg sjekker aldri. Humor har jeg og hyggelig er jeg uansett hvem jeg møter ute. Humor er for øvrig det beste sjekketriks som finnes, men da ikke påklistret humor. Humor fordi man er seg selv, som jeg har, det er trikset! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282290 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Jasså, så du kjenner noen som... Den var litt gammel, den går vi ikke på. He, he.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg tror forøvrig det er omvendt, at yngre jenter er mer åpne for slikt enn eldre. Tja, jeg vet faktisk ikke. Jeg har jo mest erfaring med jenter som er yngre enn meg, så jeg bør egentlig ikke uttalt meg så bombastisk her 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 "Dette skjer selvsagt ikke, men.. " Så du mener at "dine to gode kompiser" ikke gjennomfører det hvis dere får et tilbud fra en eller annen her? Trodde trekantsex var mer vanlig enn det virker som. Men det er kanskje fordi de som har hatt det skriker så j.. høyt? Spennende tanke, ja:-) Jo, det ville blitt gjennomført. Den ting er sikkert Vi har selvsagt ikke snakket seriøst om det her, bare køddet litt i ny og ne, men jeg kjenner han veldig godt, og han kjenner meg veldig godt, i tillegg til at jeg kjenner meg selv veldig godt, så jo, vi hadde gjort det om situasjonen tilsa det, men selvsagt ikke med hvem som helst 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282296 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Hehe, man kan jo jobbe litt, men til dags dato tror jeg aldri at jeg har gått ut på byen i den hensikt å finne dame. Men det er kanskje en fordel. Går man ut med det i baktankene blir det vel ikke noe Rart der der.. man har også mye mer draget når man f.eks. er i et forhold. Damene lukter desperate gutter på lang avstand, og jeg forstår dem godt. Desperate jenter er trossalt heller ikke noe Typer i forhold er ofte veldig tiltrekkende, ja. De har en viss ro og sikkerhet (sikkerhetsnettingen til kjerringa sikkert;)) rundt seg. Men det går an å være singel uten å være desperat da! desperat = turn-off Men så er jeg blitt kresen med åra også da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Kan jeg bare få kommentere det om hva man snakker om til venner om sexlivet sitt? Jeg tror ikke vi er så forskjellige fra dere der, skjønner'u (bortsett fra at dere snakker mer om utseendet enn vi -ikke at vi er likegyldige til det altså men). I min vennekrets snakker vi kun generelt om erfaringer -ALDRI om spesifikk type. Tror dere misforstår litt, for selv om man snakker om en type og hvordan han er er det aldri slik man utleverer hans respektive mål, kreativitet, kunnskaper, kondisjon etc..*jomfruelig smil* Jeg vet ikke jeg... jeg har jentevenninner som jeg snakker med det meste om, og de forteller det meste til meg, og at jeg hører mer detaljer av dem enn hva jeg gjør av mine guttevenner, den ting er sikkert. Jeg får også inntrykk av at de snakker veldig åpent med sine venner om sex, men dette varierer selvsagt helt sikkert veldig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
yellow Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Nope....hadde ikke giddi og hatt sex med to gutter samtidig.....holder med en pikk av gangen... Og hadde aldri blitt med to ukjente gutter hjem fra byn der trekant var utgangspunktet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282301 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 ziri - den var ny Tror du det er alderen som gjør det? Tja, mulig. Jeg vet iallefall at det meste har jeg hørt før og det skal litt til før noen gjør inntrykk Hehe, ok, kanskje ikke med "åra", så gammel er jeg jo ikke, men jeg har vokst ganske mye bare de siste par åra, og sex og sex er ikke noe man har med hvem som helst Det vet alle som har hatt fyllenerver 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Typer i forhold er ofte veldig tiltrekkende, ja. De har en viss ro og sikkerhet (sikkerhetsnettingen til kjerringa sikkert;)) rundt seg. Men det går an å være singel uten å være desperat da! desperat = turn-off Men så er jeg blitt kresen med åra også da. Jeg er som sagt enig med deg. Desperasjon er ille også hos damer, så jeg forstår at det er ille hos gutter også. Men nå er ikke det noe problem her i gården, da jeg overhodet ikke er desperat. Trives egentlig veldig godt som singel for tiden. Mye mindre mas da 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg vet ikke jeg... jeg har jentevenninner som jeg snakker med det meste om, og de forteller det meste til meg, og at jeg hører mer detaljer av dem enn hva jeg gjør av mine guttevenner, den ting er sikkert. Jeg får også inntrykk av at de snakker veldig åpent med sine venner om sex, men dette varierer selvsagt helt sikkert veldig Okei, men da har vi kanskje litt motsatt erfaring for jeg hører mye fra guttevenner (litt i meste laget kanskje *spy*) om spesifikke jenter. Stort sett ONS eller elskerinner da -virker som integriteten er litt større når det gjelder et fast forhold *puh* Jeg synes det er givende å diskutere sex med gutter, og gjør egentlig det mye mer enn med mine venninner. Vi venninner diskuterer mer verktøy, batteristyrke etc. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DetSierJeg Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Nå har ikke jeg giddet å lese innleggene under her da... Meget mulig at det kommer fram flere opplysninger etterhvert... ...og ikke er jeg psykolog heller... Men etter hva jeg har lest tidligere, tror jeg kanskje disse kameratene dine har homofile tendenser, og bruker kun "trekanten" som et spill for å kose seg med hverandre... Kanskje det er bedre at du spør kameraten(e) din(e) om å komme ut av skapet?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Okei, men da har vi kanskje litt motsatt erfaring for jeg hører mye fra guttevenner (litt i meste laget kanskje *spy*) om spesifikke jenter. Stort sett ONS eller elskerinner da -virker som integriteten er litt større når det gjelder et fast forhold *puh* Jeg synes det er givende å diskutere sex med gutter, og gjør egentlig det mye mer enn med mine venninner. Vi venninner diskuterer mer verktøy, batteristyrke etc. Jeg diskuterer det ikke så mye med jenter, men har et par meget gode venninner som jeg snakker med alt om. De er jævlig gode å ha, spesielt om man har kjærlighetsproblemer, og jeg er visst jævlig god å ha når de har det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Nope....hadde ikke giddi og hatt sex med to gutter samtidig.....holder med en pikk av gangen... Og hadde aldri blitt med to ukjente gutter hjem fra byn der trekant var utgangspunktet. At jeg og du er vidt forskjellige - det vet vi, så det kom ikke som noen bombe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suna Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 "De guttene hørtes bare tullete ut, synes jeg." Det er vel ikke lenger noen bombe at jeg er en av disse "kompisene", og jeg satt selvsagt ting veldig på spissen her. As always "Det virker ofte som gutter aksepterer å ta "resten av pakka" fordi de vil ha sex og de vil ikke være alene. Om dama ikke er helt "urimelig" så greitt nok." Jeg er helt omvendt av som så. Jeg vil ikke ha resten av pakka, og jeg går ikke inn i et forhold uten å mene noe med det, 100 %, bare pga sexen. Aldri i mitt liv om jeg ville gjort det. Da har jeg heller sex en gang i blandt, om anledningen byr seg og ting virker riktig (ikke alltid de virker så riktige, men da har jeg fylla å skylde på, uansett hvor dumt det er og uansett hvor dårlig jeg føler meg dagen derpå). Jeg mener omvendt. Jenter er ofte redde for ikke å ha noen, ende opp som gamle "jomfruer", osv. Jeg har aldri tenkt sånn og har aldri stresset etter å komme meg inn i noe forhold. "Jeg synes det er så masse å bruke sine kreative krefter på annet enn å hele tiden utforske stadig nye sex-partnere. Det er av mange sett på som kjedelig - so be it." Jeg er helt enig med deg i det her, og det å ha mange sexpartnere er ikke noe å hige etter, ei heller noe å skryte av. Jeg skryter heller av meg enn på meg, selv om jeg til nå selvsagt er ærlig om noen spør. Problemet er uansett at man har et behov for sex selv om man ikke er i et forhold. Jeg vet i hvertfall at jeg har det, og alterativene er jo ikke så mange om man ikke er i et forhold. Da blir det ONS, eventuelt å finne en elsker. Det med en elsker går alltid feil. En av partene får følelser, og da er det nesten bedre med noen ONS, og så heller fortelle damene utrykkelig, får man har sex, at man ikke er ute etter noe mer. Da får man noen avslag, men ærlig må i det minste jeg være, rett og slett fordi enkelte, jeg inklusive, er utstyrt meg for mye samvittighet i forhold til mitt eget beste. Når jeg har vært i forhold har jeg aldri tenkt tanken engang på å ville "prøve" noen andre, og jeg er heller ikke en som noengang vil finne på å være utro. Det kan jeg si rimelig sikkert. "Om div. ONS gjør deg lykkelig - go for it." ONS gjør vel ingen lykkelige, i hvertfall ikke meg, men man blir i det minste tilfredstilt der og da. Og alternativene til et forhold, dersom man vil ha sex, er få. "Å møte noen gutter som er hyggelige, morsomme og ikke hysterisk på sjekker'n det er ofte ikke så normalt, men desto mer gøy." Jeg sjekker aldri. Humor har jeg og hyggelig er jeg uansett hvem jeg møter ute. Humor er for øvrig det beste sjekketriks som finnes, men da ikke påklistret humor. Humor fordi man er seg selv, som jeg har, det er trikset! Så når du har vært singel en stund og dessuten forstår at ingen forhold vil være helt 100%, vil du da senke på krava? Når du tiden går og ONS på dine ærlige vilkår ikke er hverken lett tilgjengelig eller spesielt spennende, vil du da akseptere en grei nok dame og holde deg der? En stund i alle fall, til du treffer en greiere dame? Men -ærlig talt, SDD- du er så gjenomført ordentlig i diskusjonen. Lite skittkasting, holder deg til tema og sier dine meninger. ;-Þ Jeg finner det helt umulig å ikke like deg. Sånn som jeg oppfatter deg her på dol altså. RL kan jeg ikke uttale meg om. Dessuten skulle jeg virkelig ønske at det var flere menn på byen med din innstilling. Det er ikke ofte jeg går ut lenger, men de få ganger jeg er ute ser det ut for å ikke være noe spesielt nytt under solen. Uansett sier jeg takk for diskusjonen- har fått kverulert litt i fra meg nå - trur eg! Godt humør har du også bidratt med. Og takker for det :-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Nå har ikke jeg giddet å lese innleggene under her da... Meget mulig at det kommer fram flere opplysninger etterhvert... ...og ikke er jeg psykolog heller... Men etter hva jeg har lest tidligere, tror jeg kanskje disse kameratene dine har homofile tendenser, og bruker kun "trekanten" som et spill for å kose seg med hverandre... Kanskje det er bedre at du spør kameraten(e) din(e) om å komme ut av skapet?? Nja, jeg kjenner meg selv såpass godt at det ikke er noen fare for akkurat det. At han andre har homofile tendenser er nok også ganske utenkelig, men du kom med et meget forståelig innspill! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Hehe, ok, kanskje ikke med "åra", så gammel er jeg jo ikke, men jeg har vokst ganske mye bare de siste par åra, og sex og sex er ikke noe man har med hvem som helst Det vet alle som har hatt fyllenerver Sex kan man ha nærmest med hvem som helst, men ikke god sex - og når man har rundet de 30 så gidder man ikke satse pengene på en halt hest, selv om hesten er aldri så flott og glinsende i pelsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg er som sagt enig med deg. Desperasjon er ille også hos damer, så jeg forstår at det er ille hos gutter også. Men nå er ikke det noe problem her i gården, da jeg overhodet ikke er desperat. Trives egentlig veldig godt som singel for tiden. Mye mindre mas da Næmmen så hyggelig da! At vi er enige *flire* Desperasjon er en uting, men jeg ser mye av det blant mine venner i slutten av tyveåra. Jeg har det egentlig glimrende som singel og det kunne ikke ramle meg inn å ha et forhold bare for å tilfredsstille sexlyst eller for at folk gifter seg rundt meg. Til det er jeg nok for selvstendig, kresen og så videre:) Men det optimale, etter min mening, hadde vært å ha en person å utforske sexlivet mens man er singel -UTEN av noen ønsker noe mer. Jo eldre man blir jo mer ønsker man å lære? For det er jo en kjennsgjerning at som singel BLIR DET MINDRE SEX (med andre enn seg selv da) -desverre. ONS er et alternativ, ja, men kun når det faller seg naturlig -ikke som mål i seg selv:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Sex kan man ha nærmest med hvem som helst, men ikke god sex - og når man har rundet de 30 så gidder man ikke satse pengene på en halt hest, selv om hesten er aldri så flott og glinsende i pelsen *gapskratter* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63773-dere-damer-i-30-45-%C3%A5rs-alderen-evt-dere-jenter-i-18-29-%C3%A5rs-alderen/page/4/#findComment-282331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.