Gå til innhold

Dere damer i 30-45 års alderen, evt dere jenter i 18-29 års alderen..-

Anbefalte innlegg

Gjest Done that

Jeg prøvde ut trekant første gang da jeg var 26, og hadde drømt om det i mange år før det, så at det kun er eldre kvinner som drømmer om det, er fullstendig feil.

Etter å ha hatt et år på sjekkeren før jeg roet meg ned igjen, så tror jeg jeg har funnet løsningen deres:

Finn dere hver deres knulledame, enten på by'n eller på nettet (man kan få napp på eros chat eller lignende). Alltid greit å prøve dama ut på forhånd og se hvilke potensiale hun har. Deretter lodder dere stemingen og foreslår en trekant.

Jeg hadde ikke takket ja til to halvfulle gutters forslag i en bar. Men hadde jeg fått meg en knullekompis som var digg i senga og han fortalte at han hadde en like diggbar kamerat, jeg hadde møtt ham og funnet tonen, ingen umulighet at jeg hadde slått til da...

Lykke til SSD!

Fortsetter under...

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

59

• tigertrollet

8

• nøffelinøff

7

• Suna

6

Tja, hvis alkoholen hadde vært så unådig, hadde jeg sluttet å drikke for mange år siden.

Man gjør ikke noe i fylla som er utenkelig å gjøre i edru tilstand, og det å la seg ta i to'ern av en annen gutt, det er uanktuelt uansett hvor full man er.

Jeg tror ikke det er den ting jeg ikke ville turdt å gjøre sammen med en jente, eller tre, men en gutt.. Nope, der går grensen.

hehe, ja du er så absolutt inne på no der ja...

skal være den første til å innrømme at man må stå for det en gjør, være seg man er full, edru eller stein for den saks skyld...

Jeg synes jeg har observert en økende frustrasjon hos SDD.

Kanskje vi "godt voksne" kvinner skulle gå sammen og lære ham ett og annet? Et slags Dol treff med tema? Etter en lang natt hvor han får ta del i vår opparbeidete ekspertise vil han befinne seg på en helt annen planet.....

Kom igjen jenter !

*Villigtilålære*

mvh

1. Dere damer i 30 - 45 års alderen, dere er de mest aktuelle her da jenter med litt erfaring sikkert passer best i forhold til dette trikset. Tenner dere på slikt?

Det aner jeg ikke, ettersom jeg bare er 20. Men jeg ville kanskje tent på det? Sikkert masse damer på 30+ som gjør det også.

2. Hvordan går man fram for å få dere, og dersom dere blir sjarmert i senk av to gutter på ca 27, er dere villig til å utforske deres horisonter?

Åja..;-D

3. Er det noen steder i Osloområdet hvor disse jentene som vil slikt ofte samler seg?

De sitter på McDonalds ved Nationaltheateret.

4. Er jenter i denne alderen ofte mer åpne for DP enn yngre jenter?

Mmh, yngre jenter kniper igjen ved en sånn stygg tanke. Fysjom!

1. Dere damer i 30 - 45 års alderen, dere er de mest aktuelle her da jenter med litt erfaring sikkert passer best i forhold til dette trikset. Tenner dere på slikt?

Det aner jeg ikke, ettersom jeg bare er 20. Men jeg ville kanskje tent på det? Sikkert masse damer på 30+ som gjør det også.

2. Hvordan går man fram for å få dere, og dersom dere blir sjarmert i senk av to gutter på ca 27, er dere villig til å utforske deres horisonter?

Åja..;-D

3. Er det noen steder i Osloområdet hvor disse jentene som vil slikt ofte samler seg?

De sitter på McDonalds ved Nationaltheateret.

4. Er jenter i denne alderen ofte mer åpne for DP enn yngre jenter?

Mmh, yngre jenter kniper igjen ved en sånn stygg tanke. Fysjom!

Hehe :)

Jeg hadde ikke forventet så mange seriøse svar på det innlegget her. Menmen.. i morgen skal jeg jobbe dagvakt igjen, skal se om jeg kan få til noe da også :)

nøffelinøff

Hva jeg ville med innlegget? Tja.. holde meg våken noen timer på jobb i dag? :)

Et snev av sannhet er det jo selvsagt i overnevnte, men bare et snev etter en liten fyllespøk eller tre :)

jada...sikkert det.

jeg vet du drømmer om eldre damer.

Annonse

Hehe :)

Jeg hadde ikke forventet så mange seriøse svar på det innlegget her. Menmen.. i morgen skal jeg jobbe dagvakt igjen, skal se om jeg kan få til noe da også :)

Hehehe, hade du ikke venta seriøse svar? Jeg tror ikke jeg svarte seriøst heller ;-)

*høre på Gladiator soundtrack, verdens beste orgasme*

Hehehe, hade du ikke venta seriøse svar? Jeg tror ikke jeg svarte seriøst heller ;-)

*høre på Gladiator soundtrack, verdens beste orgasme*

Hmmm kanskje jeg bør laste ned noe derfra, selv om jeg til nå ikke har fått orgasme av musikk. Har fått det til musikk, men ikke av!

Det var mange som svarte seriøst her, og enda fler som trodde at jeg hadde seriøse planer om stuntet over. Det har jeg selvsagt ikke :)

Men det er klart.. hehe..:)

Hmmm kanskje jeg bør laste ned noe derfra, selv om jeg til nå ikke har fått orgasme av musikk. Har fått det til musikk, men ikke av!

Det var mange som svarte seriøst her, og enda fler som trodde at jeg hadde seriøse planer om stuntet over. Det har jeg selvsagt ikke :)

Men det er klart.. hehe..:)

Hehehe ;-)

Soundtrack som anbefales er Gladiator, LOTR, Star Wars og div. annet av de stooore komponistene. Og da mener jeg ikke Mozart og sånn (*pjuk*), men Hans Zimmer, John Williams og gutta ;-)

Hans Zimmer er Gud!

(og jeg er visstnok en smule sær..)

:o)

Hehehe ;-)

Soundtrack som anbefales er Gladiator, LOTR, Star Wars og div. annet av de stooore komponistene. Og da mener jeg ikke Mozart og sånn (*pjuk*), men Hans Zimmer, John Williams og gutta ;-)

Hans Zimmer er Gud!

(og jeg er visstnok en smule sær..)

:o)

Ja, det er godt mulig at du er noe sær! Men nå finnes det faktisk bra klassisk musikk, selv om jeg hører fint lite på sånt. Liker det, gjør jeg derimot.

Velvel.. jeg var egentlig redd musikken du mente var noe sånn grusom teckno/dance-piss, jeg, som er så vanlig blandt dagens unge uten noen antydninger til kritisk sans!

Håper jeg ikke tråkka deg på foten der :)

Ja, det er godt mulig at du er noe sær! Men nå finnes det faktisk bra klassisk musikk, selv om jeg hører fint lite på sånt. Liker det, gjør jeg derimot.

Velvel.. jeg var egentlig redd musikken du mente var noe sånn grusom teckno/dance-piss, jeg, som er så vanlig blandt dagens unge uten noen antydninger til kritisk sans!

Håper jeg ikke tråkka deg på foten der :)

Jeg hører ikke på sånt piss. Her er det filmmusikk (score) eller skikkelig rock.

Men nå *poff*

Annonse

Jepp :o)

Hva hører du på da?

Jeg har alltid hørt mye på hardrock. I hvertfall var det utelukkende det det gikk i fra jeg begynte å høre på musikk, til jeg var rundt 17-18.

I løpet årene etter det har jeg derimot utvidet horisonten ganske krafig, og hører på det meste innen rock.

Alt fra Dylan, Stones, Radiohead (før de siste 2 albumene) og Nick Cave, til Dimmu Borgir og Satyricon, hører jeg på.

Favorittene tidligere var Metallica, men etter deres Black Album i 91 så falt jeg bortifra dem også.

Jeg er ganske altetende innen god musikk, men jeg føler vel at det har blitt laget svært lite god musikk de siste årene.

70 og 80 tallet var en fin tid i forhold til musikk..

Ja, jeg glemte Bowie over her, han er et must :)

det er kke jeg som bruker skybert som alibi når jeg lurer på hvordan jeg skal få meg en trekant.

hva var det forresten jeg skulle forklare??

"hva var det forresten jeg skulle forklare??"

Forklare hvordan du vet at jeg drømmer om eldre damer. Du skrev det over her.

Jeg tror ikke en eneste skapning her - med unntak av deg - trodde at jeg seriøst prøvde å dekke meg bak en kompis over her. Men du er kanskje noe treig?

nøffelinøff

"hva var det forresten jeg skulle forklare??"

Forklare hvordan du vet at jeg drømmer om eldre damer. Du skrev det over her.

Jeg tror ikke en eneste skapning her - med unntak av deg - trodde at jeg seriøst prøvde å dekke meg bak en kompis over her. Men du er kanskje noe treig?

først tullet jeg.

men nå som du reagerer med å være sur tror jeg nesten på mitt eget utsagn.

og kan du påstå med hånden på hjertet at du i en gitt situasjon ALDRI ville hatt sex med en kvinne som var eldre enn deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...