Gjest tanntussa Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Hei Det tok meg 10 år å tørre å gå til en tannlege igjen, og all skryt til den tannlegen som tok i mot meg da..... Han ble godt advart av familie at dersom han fant fram boret så ville jeg ta beina fatt, heldigvis ble det ikke nødvendig den gangen. Det var en person med stor forståelse for at noen rett og slett har skrekk, og dersom mine tenner skulle beskues noen gang av en tannlege igjen så måtte han gå forsiktig fram. All ros til han for det. Har nå gått til han i et par år, er slettes ikke kvitt skrekken men er såpass rolig at jeg undret på om jeg skulle forsøke på en bleking av tennene. Iflg. han så blir tennene "svakere" og "lettere for å få hull" dersom dette skulle gjøres (det var nok til å få meg bort fra tanken). Stemmer det egentlig? Hører jo om så mange som bleker tennene uten problemer, så er det noen som har gjort dette med godt resultat? På forhånd takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63875-tannlegeskrekk-bleking/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.