Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ut fra bildet og dømme, så kunne det vel egentlig se ut som om hun hadde en inne til ære for fotografen :)

Jeg syns mer det så ut som om hun har tatt overdose av koffein for å jobbe seg gjennom sortimentet... evt at en av morosakene har hatt et snav av overledning.

Jeg syns mer det så ut som om hun har tatt overdose av koffein for å jobbe seg gjennom sortimentet... evt at en av morosakene har hatt et snav av overledning.

Hmmm hvem var det som spurte om koffein her på dol i går? Hun pleide visstnok å ta ti tabletter. Så man skal aldri se borti fra at denne jenta her på dol, og denne sexberta med de runde øynene i VG, er en og samme person!

Annonse

Hmmm hvem var det som spurte om koffein her på dol i går? Hun pleide visstnok å ta ti tabletter. Så man skal aldri se borti fra at denne jenta her på dol, og denne sexberta med de runde øynene i VG, er en og samme person!

øy - den var vel litt drøy! Føler meg nesten mobbet jeg. Jeg nevnte at jeg en eller annen gang i min ungdom hadde tatt 10 på fest, men det blir vel ikke det samme som å si at "jeg pleier å ta 10". Nå bor jeg riktignok i Trondheim, men ser heldigvis ikke sånn ut!

*fornærmet*

øy - den var vel litt drøy! Føler meg nesten mobbet jeg. Jeg nevnte at jeg en eller annen gang i min ungdom hadde tatt 10 på fest, men det blir vel ikke det samme som å si at "jeg pleier å ta 10". Nå bor jeg riktignok i Trondheim, men ser heldigvis ikke sånn ut!

*fornærmet*

Hehe, ingen grunn til å bli fornærmet, jeg kunne bare ikke dy meg.

Personlig er jo som nevnt min teori at hun har en dildo inne til ære for fotografen.

En med heftig vibrering! :)

Hehe, ingen grunn til å bli fornærmet, jeg kunne bare ikke dy meg.

Personlig er jo som nevnt min teori at hun har en dildo inne til ære for fotografen.

En med heftig vibrering! :)

hm...ser man sånn ut når man har en dildo inne...? Det er et argument MOT å ha speil i taket over senga!

Annonse

sant nok... var litt forhastet i min konklusjon der, ville vel aldri tro at du førte noe egenhendig opp bakveien... ikke bevisst i alle fall, hehe

Det kunne skjedd om jeg hadde vært litt uheldig å sette meg på sykkelen min før jeg registrerte at setet var stjålet, eventuelt om en jente.. nei, den lar vi ligge :)

*Hehehe*

Kan ikke du sende en mail da? *s*

*vil høre mer* ;-D

Du vet hvordan det her funker nå. Du sender mail først, og så sender jeg etterpå :)

Jeg tror forresten ikke at det var noe revolusjonerende jeg kunne nevnt her, jeg har trossalt aldri nektet for at en finger i ræva er helt å forrakte :)

Neida, har faktisk begrenset erfaring med sånt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...