pip Skrevet 17. juli 2000 Del Skrevet 17. juli 2000 Hei! Etter de nye reglene så kan jo pappa få permisjon også om mamma er hjemme om hun er "syk". Gjelder det også for oss som er trygdet? Når jeg er på rehabiliteringspenger, kan mannen min da få betalt barselspermisjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneG Skrevet 17. juli 2000 Del Skrevet 17. juli 2000 Spørsmålet er om mor er for syk til å ta seg av barnet. Poenget er at det skal foreligge et reelt omsorgsbehov (for barnet). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pip Skrevet 17. juli 2000 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2000 Spørsmålet er om mor er for syk til å ta seg av barnet. Poenget er at det skal foreligge et reelt omsorgsbehov (for barnet). Hvem avgjør det, trygdekontoret eller legen min? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneG Skrevet 17. juli 2000 Del Skrevet 17. juli 2000 Hvem avgjør det, trygdekontoret eller legen min? Legen din må skrive en legeerklæring ut fra din faktiske situasjon. Trygdekontoret skal så vurdere legeerklæringen opp mot lovens bokstav og intensjon og gjøre et vedtak (="bestemme"). Er du uenig i resultatet kan du klage på vedtaket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pip Skrevet 18. juli 2000 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2000 Legen din må skrive en legeerklæring ut fra din faktiske situasjon. Trygdekontoret skal så vurdere legeerklæringen opp mot lovens bokstav og intensjon og gjøre et vedtak (="bestemme"). Er du uenig i resultatet kan du klage på vedtaket. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.