Gå til innhold

Jeg kan vel stille spm. litt anerledes.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest elsker68

Hvor ikke heller forteller den typen du sugde klokken 0230 natt til søndag, at du 1 time før tungekysset kameraten hans noe grønnjævelig, og at hadde herpes i kjeften og at det er store muligheter for at det kommer til å klø og stikke litt i pikken hans i nærmeste framtid, hvis han ikke stapper den ned i et kar med kaustisk soda fort som faan...........

Gjest Annonymus i dag tror jeg

JA det kan man, det skjedde med meg. Tror jeg ihvertfall...

Mannen min har herpes 1 munnsår. Trodde ikke at han hadde herpes "der nede", men han var ikke sikker. Hadde ihvertfall aldri noe særlig ubehag.

Vel jeg fikk ihvertfall et gedigent førstegangsutbrudd "der nede". Vi hadde hatt munnsex noen uker i forveien, men husket ikke om han hadde munnsår. Problemet var jo at han alltid hadde hatt det, og ikke visste om hva det var.

Jeg hadde ikke antistoffer i blodet og fikk derfor en veldig reaksjon. Det verste jeg noengang har opplevd. Fikk så flere utbrudd som ikke var på langt nær så sterke, og nå er det nesten 2 år siden sist utbrudd.

Det ble bekreftet at det var type 1 jeg hadde, altså den "milde" varianten som vanligvis sitter på munnen.

Annonse

Gjest ikke undertegnet

hmm, snu det rundt:

kan du få herpes av munnsex? og i så tilfelle, kan dette smitte over ved kyss etterpå?

tenk på den du?!!?

Herpis 1 og 2 er ikke det samme! Du kan ikke få herpes på munnen av herpis som er nedentil og omvendt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...