Gå til innhold

forelsket i bestisen...

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

hjelp, de siste månedene har det gått mer og mer opp for meg at jeg ikke bare elsker min aller beste veninne som en venn, men som en kjæreste og alt annet.. Vi kan prate om alt, men dette tør jeg bare ikke si.. Jeg vet at hun ikke føler det på samme måte, og da kan man vel ikke si noe? Vi går begge på byn, treffer gutter og koser oss, men i det siste har det vrengt seg inni meg når hun forteller om kveldens kapringer.. Vet dette er dumt, men jeg kan ikke noe for det.. Har bare blitt sånn.. noen gode råd? kan man håpe det går over?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63914-forelsket-i-bestisen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miss26

Jeg synes du burde fortelle henne hva du føler.

Jeg har selv opplevd det, hvor venninna mi var forelsket i meg. Hun tok motet til seg en gang, og satte seg ned med meg og foralte alt sammen. Det kom som et sjokk på meg der og da, men jeg fortalte henne rett ut hva jeg følte og mente om den saken. Hun begynte å gråte, og fortalte meg at hun var livredd for at jeg ikke lenger ville ha noe med henne å gjøre, at jeg ville vende henne ryggen.

Noe jeg aldri har gjort, og kommer heller aldri til å gjøre det. Jeg er her for henne når som helst. Så lenge hun respekterer meg og min legning, og jeg hennes, så har aldri det kommet imellom vennskapet vårt. Gode venner er til for hverandre, i gode og vonde stunder!!!!!

Om du ikke tør å konfrontere det med venninna di, kan du kanskje gå litt rundt grøten, og prate om det å være lesbisk. Høre hva hun mener om sånt etc.

Uansett, ærlighet varer lengst. Og om det plager deg så mye at hun treffer gutter, synes jeg virkelig du skal ta motet til deg og fortelle det. Jeg ønsker deg iallefall lykke til. ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63914-forelsket-i-bestisen/#findComment-283080
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...