Gå til innhold

Ubehag i tørr skjede..

Anbefalte innlegg

Gjest anonym takk

Er plaget med tørrhet i sjeden. Dette er særlig ubehagelig dersom jeg har fått i meg for lite væske en dag. Da kan det oppleves som om sjeden nærmest tørker ut! Den samme følelsen kommer som regel etter ett samleie også, selv om jeg bruker masse glidemiddel. Hva kan jeg gjøre for å få slutt på dette ubehaget? Har forøvrig ingen kjønnsykdommer Hvordan få en "fuktigere" og mer behagelig skjede?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63967-ubehag-i-t%C3%B8rr-skjede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Hei! var plaget med det samme og fikk et godt råd av Mette Moen? ttor jeg.. Det funker i hvert fall! : )

Kjøp replens på apoteket. Det er plast "stenger" med en krem inni som du skal sprøyte inn i skjeden hver tredje dag.. Det skal gi fukt. Ikke bare den dagen da du sprøyter det inn, men hele tiden. Det er ikke plagsomt vått, men mer normalt.

Koster ca. 100 kr. for 10 stikker tror jeg.

Verdt å prøve!

Gjest ung21

Hei! var plaget med det samme og fikk et godt råd av Mette Moen? ttor jeg.. Det funker i hvert fall! : )

Kjøp replens på apoteket. Det er plast "stenger" med en krem inni som du skal sprøyte inn i skjeden hver tredje dag.. Det skal gi fukt. Ikke bare den dagen da du sprøyter det inn, men hele tiden. Det er ikke plagsomt vått, men mer normalt.

Koster ca. 100 kr. for 10 stikker tror jeg.

Verdt å prøve!

Lurte på en ting....Når du plages med tørr sjede. Er d lett for å bli sårt ved sjedeåpningen da? Vet jeg ikke har sopp, men blir så lett sår ved sjedeåpningen. Vet ikke om dette kan komme av at jeg er tørr i sjeden.......og gjerne burde prøve det samme som du fikk anbefalt.........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...