Gå til innhold

Bortskjemt av vibratorbruk?

Anbefalte innlegg

Gjest Borskjemtingen

I relativt ung alder oppdaget jeg at massasjeapparat hadde flere bruksområder enn de beskrevet i bruksanvisningen ;) Og noen år senere fikk jeg vibrator.

I sommer er jeg uten leketøy (og guten for den saks skyld). Nå som jeg ikke har tilgang til de savner jeg de.. Må ty til fingre igjen..hehe.

De første gangene jeg fingret meg var det kjedelig, men nå blir det bare bedre og bedre. Merker også at jeg fantaserer mer enn jeg gjorde før. Alt i alt har lek med meg selv blitt mye bedre etter at jeg glemte igjen leketøyet mitt.

Det store spørsmålet er da, burde jeg slutte å bruke vibrator?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63981-bortskjemt-av-vibratorbruk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

55

• SierDuDet

44

• melankolsk

37

• Amiga

4

Tja, ikke umulig at du kan få både i pose og sekk dersom du venter med vibratoren til slutt. Har erfart at det bør være en balanse mellom (ytre) stimuli og (indre)opphisselse.

Aner selvfølgelig ikke om det samme gjelder for kvinner, men det kan jo ikke være uten grunn at hokjønnet er mer opptatt av vorspiel enn hannkjønnet.

Mvh

Annonse

Gjest bortskjemtingen

Tja, ikke umulig at du kan få både i pose og sekk dersom du venter med vibratoren til slutt. Har erfart at det bør være en balanse mellom (ytre) stimuli og (indre)opphisselse.

Aner selvfølgelig ikke om det samme gjelder for kvinner, men det kan jo ikke være uten grunn at hokjønnet er mer opptatt av vorspiel enn hannkjønnet.

Mvh

Du er nok inne på noe her. Med vibrator kan man få orgasme på noen minutter, blir ikke rare fantasiene ut av det.

jepp, for man blir jo unektelig litt lat av bare å bruke vibratorer.. her skal det jobbes. hepp.

Var det du som banket på feil dør for noen netter siden? Venstre var det forresten:)

Jeg merker at jeg blir litt nummen og vanskeligere å tilfredstille om jeg har brukt vibrator eller håndusj etc. samme dag som jeg har sex.

leketøy kontra gammlemåten...tja når man er i en perjode hvor partneren er tilgjengelig er jeg forsiktig med hjelpemiddler pga. av at det spolerer litt for ev. morro senere fingre ingen hindring liksom.. er jeg alene så kan det være greit med ei kald avrivning på et par sek og ferdig med det da er det mitt mood der og da som bestemmer ..Tror ikke det gir noe varig skade litt lokal nummenhet ja men for å sitere Mae West ..."oppspart kjærlighet gir ingen renter"

tigertrollet

Jeg merker at jeg blir litt nummen og vanskeligere å tilfredstille om jeg har brukt vibrator eller håndusj etc. samme dag som jeg har sex.

leketøy kontra gammlemåten...tja når man er i en perjode hvor partneren er tilgjengelig er jeg forsiktig med hjelpemiddler pga. av at det spolerer litt for ev. morro senere fingre ingen hindring liksom.. er jeg alene så kan det være greit med ei kald avrivning på et par sek og ferdig med det da er det mitt mood der og da som bestemmer ..Tror ikke det gir noe varig skade litt lokal nummenhet ja men for å sitere Mae West ..."oppspart kjærlighet gir ingen renter"

"kan det være greit med ei kald avrivning på et par sek og ferdig med det"

..når man er alene er det bare å bli ferdig med det, men mannfolka skal faen døtte meg få jobbe rævva av seg!!? *flirer*

Annonse

Er konserten over snart?...

Sitter fremdeles her med foldede hender og venter ved døra, vimplene henger ned til E18 begge veger og jeg har skiftet stearinlys fire ganger...*blunker med dådyrøynene*

Jeg glemte helt av det her.. Konserten var bra da :-) (Hvis det var noen trøst?)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...