Gå til innhold

Bortskjemt av vibratorbruk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

55

• SierDuDet

44

• melankolsk

37

• Amiga

4

Nei, jeg hadde nok kommentert den der selv, om det var andre som hadde skrevet noe sånt som jeg gjorde her forleden :)

Tæhæ

Jeg snakket faktisk med en kamerat om de greiene der, bare om ei jente sjekket opp oss begge. Han var sånn passe avisende, tror han har litt homofobi :-)

Annonse

Tæhæ

Jeg snakket faktisk med en kamerat om de greiene der, bare om ei jente sjekket opp oss begge. Han var sånn passe avisende, tror han har litt homofobi :-)

Jeg kan ikke skjønne at sånt skal være så skummelt, men nå har jeg kanskje ikke videre homofobi, heller.

Det beste er jo uansett utvilsomt to jenter. Selv om jeg forøvrig ikke har prøvd noen av delene...:)

Jeg kan ikke skjønne at sånt skal være så skummelt, men nå har jeg kanskje ikke videre homofobi, heller.

Det beste er jo uansett utvilsomt to jenter. Selv om jeg forøvrig ikke har prøvd noen av delene...:)

Hehe

Kunne ikke være mer enig i det der ;-)

MEN, om det viste seg til at denne kameraten min hadde en diger ring gjennom penishode hadde jeg nok fått sjokk.. :-)

Ja, det hadde jeg også fått om min kompis hadde hatt det!

:)

Vel, min kompis er ikke som deg når det gjelder åpenhet og vilje til å utforske. Nå vet jeg da heller ikke med den vennen din, men han var jo iallefall åpen for den 3-kanten... ifølge deg da :-)

Vel, min kompis er ikke som deg når det gjelder åpenhet og vilje til å utforske. Nå vet jeg da heller ikke med den vennen din, men han var jo iallefall åpen for den 3-kanten... ifølge deg da :-)

Nettopp, i følge meg.

Men man kan ikke stole på alt jeg skriver her! :)

Selv om det innlegget ikke var 100 % løgn. Det var da snev av sannhet i det der :)

Nettopp, i følge meg.

Men man kan ikke stole på alt jeg skriver her! :)

Selv om det innlegget ikke var 100 % løgn. Det var da snev av sannhet i det der :)

Nei, ei heller med meg.

Ikke si det høyt, men jeg vet faktisk ikke hvor tigertrollet bor for noen sted i dette langstrakte land ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...