Gå til innhold

Bortskjemt av vibratorbruk?

Anbefalte innlegg

*LOL* Vart du skræmt no eller?? *ler seg skakk*

Nei, jeg blir faktisk sjelden skremt..

Vet ikke om du har lest med meg og SierDuDet nedover her, men jeg må faktisk innrømme at jeg ikke vet hvor du bor. Og det jeg sa med fru 'Larsen' var da som en følge selvfølgelig ikke sant.. :-)

Fortsetter under...

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

55

• SierDuDet

44

• melankolsk

37

• Amiga

4

tigertrollet

Nei, jeg blir faktisk sjelden skremt..

Vet ikke om du har lest med meg og SierDuDet nedover her, men jeg må faktisk innrømme at jeg ikke vet hvor du bor. Og det jeg sa med fru 'Larsen' var da som en følge selvfølgelig ikke sant.. :-)

Næh, og det sier du nå? Faenm hva er det hun gliser sånn for da? postbudet og ikke bare kaffe, men noko attåt?

Je, begynnte å lese nedover her at HanSomSierSåMye er stor ikjeften. Skal henge han ut offentlig en dag jeg har stor fantasi!

Hvis du hadde fulgt vimplene hadde du kommet rett på vettu;)

Annonse

Annonse

Mener å huske et lite innlegg om det heromdagen av denne herremannen;) Og Melankolsk har sagt at han liker deg så innmari godt*blafrer med øyevippene*

Ja, jeg blir litt skeptisk til han derre melankolsk. Aner trossalt ikke hva han hadde funnet på om vi tre hadde hoppet til køys sammen.

Jeg hadde ikke hatt fyren bak meg, for å si det sånn! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...