Gå til innhold

Bortskjemt av vibratorbruk?

Anbefalte innlegg

tigertrollet
Skrevet

Jeg syns det nå var søtt da!

Hun sa veivisere tente henne, og ville ha en selv. Hehe:)

(Holdt på å røpe hvor jeg var fra på dialekten der) ;-)

at du røpte sa du? vegvisere? finnmark?

men det var kreativt. jeg er ikke så kreativ. bruker bare venstre hjernehalvdel, og det blir det ikke mye morro av:)

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

55

• SierDuDet

44

• melankolsk

37

• Amiga

4

Skrevet

ehhhh, nå vet han det.. løp!! *låser døra*

Jeg får nesten sette meg i en taxi for å komme og passe på deg, men du har vel gjester som kan klare det like godt som meg, eller? :)

Skrevet

Ja, jeg blir litt skeptisk til han derre melankolsk. Aner trossalt ikke hva han hadde funnet på om vi tre hadde hoppet til køys sammen.

Jeg hadde ikke hatt fyren bak meg, for å si det sånn! :)

Nådu! ;-)

tigertrollet
Skrevet

Jeg synes jeg gjør noe fornuftig, jeg, og sove kan man gjøre når man blir gammel :)

ja, det er ingenting som en dyp meningsfull debatt halv natta;)

Skrevet

men det var kreativt. jeg er ikke så kreativ. bruker bare venstre hjernehalvdel, og det blir det ikke mye morro av:)

Den andre tenker du bare sex med? :)

tigertrollet
Skrevet

Jeg får nesten sette meg i en taxi for å komme og passe på deg, men du har vel gjester som kan klare det like godt som meg, eller? :)

Å dævven, nå sender jeg noen skumle tanker!!!;) kom deg til seng guttkvalp! *snøft*

Skrevet

Hehe

Det er nok kun en by i Norge som snakker som meg, ikke 3 fylker :-)

tigertrollet
Skrevet

Ja, jeg blir litt skeptisk til han derre melankolsk. Aner trossalt ikke hva han hadde funnet på om vi tre hadde hoppet til køys sammen.

Jeg hadde ikke hatt fyren bak meg, for å si det sånn! :)

Hva med buttpluggen som du stadig reklamerer med?? *uskyldig smil*

Skrevet

ja, det er ingenting som en dyp meningsfull debatt halv natta;)

Nope, det får blodet til å rushe rundt på upassende steder i kroppen :)

tigertrollet
Skrevet

Den andre tenker du bare sex med? :)

På andre skal man kjenne seg selv.....;)

Skrevet

Å dævven, nå sender jeg noen skumle tanker!!!;) kom deg til seng guttkvalp! *snøft*

Jeg holder da ut litt utover natta, jeg. Er da tak i meg, fortsatt ung og sprek, vet du :)

Skrevet

Hehe :)

Vart du skrømt? :)

Hehe

Nei, vet ikke om jeg er så skremt som deg. :-)

Uansett, på bakgrunn av hva som har blitt skrevet her på forumet av deg og meg, så er det vel jeg som har all grunn til å unngå å ha deg bak meg.. da... eventuelt ;-)

tigertrollet
Skrevet

Hehe

Det er nok kun en by i Norge som snakker som meg, ikke 3 fylker :-)

En by...hm, men du skrev ikke noe avslørende nå da? Jeg er ikke så flink til å lese mellom linjene;)

Skrevet

Hva med buttpluggen som du stadig reklamerer med?? *uskyldig smil*

Jeg går ut fra at du har noen sånne selv, så jeg tar ingen med når jeg nå setter meg i en taxi og kommer nedover! :)

Skrevet

På andre skal man kjenne seg selv.....;)

Der tar du feil. Jeg bruker nemlig hele til å tenke på sex med! :)

tigertrollet
Skrevet

Jeg går ut fra at du har noen sånne selv, så jeg tar ingen med når jeg nå setter meg i en taxi og kommer nedover! :)

Hvorfor skulle jeg trenge det? Jeg er ikke redd for dobbeldipping;)

Skrevet

Hehe

Nei, vet ikke om jeg er så skremt som deg. :-)

Uansett, på bakgrunn av hva som har blitt skrevet her på forumet av deg og meg, så er det vel jeg som har all grunn til å unngå å ha deg bak meg.. da... eventuelt ;-)

Jeg kjører bare et triks jeg, sånn at jeg er trygg! Tetter rett og slett igjen med en buttplugg, så er det lissom ingen fare for at du kommer til likevel!

Huff nei, nå blir dette snart så grotesk at jeg ratt får mareritt i natt :)

tigertrollet
Skrevet

Nådu! ;-)

Jammen du sa det jo fortrolig til meg da;) Faen, hvis du backer ut nå! ;)

Skrevet

En by...hm, men du skrev ikke noe avslørende nå da? Jeg er ikke så flink til å lese mellom linjene;)

Nei, det gjorde jeg ikke.. :)

Men hadde du lest alt om meg her på forumet ville du nok kunne ha tippet det =p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...