Gå til innhold

Bortskjemt av vibratorbruk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 143
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

55

• SierDuDet

44

• melankolsk

37

• Amiga

4

Jeg kjører bare et triks jeg, sånn at jeg er trygg! Tetter rett og slett igjen med en buttplugg, så er det lissom ingen fare for at du kommer til likevel!

Huff nei, nå blir dette snart så grotesk at jeg ratt får mareritt i natt :)

Hehehe

Neida, ingen fare da nei ;-)

Dakal, du må da ikke få mareritt..

Annonse

tigertrollet

Hehe

Nei, vet ikke om jeg er så skremt som deg. :-)

Uansett, på bakgrunn av hva som har blitt skrevet her på forumet av deg og meg, så er det vel jeg som har all grunn til å unngå å ha deg bak meg.. da... eventuelt ;-)

Det tror jeg du har rett i!!;) *gliser*

du bruker så mange forkortelser du; det skjønner ikke folk: DP!;) Kanskje det er derfor damene sier nei? De tror det er SM eller no sånt;)

Åja, så du tror de hadde sagt ja oftere om jeg spurte om de ville være med på en liten dobbel inntrengning? :)

nei, det er nok ren refleks. mat og sex er egentlig i samme kategori: basic needs -instinkt;)

Helt sant, og begge deler er veldig digg.

Men jeg spiser oftere enn jeg har sex.....

Men det er kanskje like greit, har jo lest på forumet her at enkelte synes 5 ganger om dagen blir litt i overant!

:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...