Gjest corsica Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Er det noen her fra Oslo? Jeg trenger en ny gynekolog. Gynekologen min pensjonerte seg i Mai, og nå har vi fått et problem. Siden vi hadde to IVF-forsøk før 1 Januar 2002, blir de trekt av nå når vi skal betale 18000. Altså, vi må betale like mye for et forsøk som andre betaler og får tre forsøk. Det jeg har tenkt å gjøre er å søke på nytt, tre nye ganger. Jeg tenkte att akkurat nå er det ikke noe særlig kø, men om en måned eller to regner jeg med att det er som for et år siden. Fastlegen min sier jeg må henvende meg til sykehuset jeg gjorde forsøkene på, men jeg hadde tenkt til å bytte sykehus. Så, etter en masse rot fra meg, er det noen som vet om noen bra gynekolog i Oslo, svar meg. Hilsen Corsica 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64018-trenger-ny-gynekolog-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.