Gå til innhold

Livet er blitt godt å leve......omsider......

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen !

Av en eller annen grunn bare MÅTTE jeg innom her, har vært svært aktiv her tidligere.....føles som om det er 20 år siden....he,he.....

En svært vanskelig og vond tid er endelig over. Mitt liv er blitt godt å leve....også som kvinne.

Føler nå at jeg er LIKEVERDIG med alle andre kvinner, selv om jeg aldri skal komme til å få lov til å føde egne barn.

Jeg føler meg så sterk som jeg aldri har gjort før...rart å tenke på i ettertid hva en har gjennomgått av sorger, smerter, frustrasjoner mm.

Hvorfor jeg har det så bra nå?

VI VENTER BARN FRA KINA!

Håper på å få tildeling i august/september....og det er ikke lenge til.

Det har tatt flere år å bli klar for adopsjon, men....personlig har jeg trengt all den tid det har tatt.

Du kan lese mere på mine hjemmesider om tiden som ufrivillig barnløs her:

http://home.no.net/majata33

(velg ufrivillig barnløshet og deretter utdrag fra boka)

Ville bare skrive dette som en oppmuntring til dere som sliter, gjett om jeg vet hva dere gjennomgår.

Ønsker dere alle lykke til videre i livet. Alt har en mening....tror nå jeg, da:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64103-livet-er-blitt-godt-%C3%A5-leveomsider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :-))

Lykke til med det lille gullet dere snart får!

Klem fra

Håper det blir bok av det! Jeg sitter nå med tårer i øynene etter lesing på hjemmesidene dine. Kjenner så godt igjen de følelsene du beskriver, og er sikker på at mange andre gjør det også. Dette kunne vært en bok som venner og familie til barnløse burde lese. Lykke til med barnet fra Kina!!!

Klem kul

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...