Gå til innhold

hmmm, frustrert idag...

Anbefalte innlegg

Gjest Nightshade

Dette blir sikkert bare rambling, men dog...

Jeg snakket med min ex idag...

Det var trist... begynte veldig bra, kjempepositivt faktiskt, og vi var begge i godt humør, men så begynte det... pga visse ting i livet, så valgte jeg å gjøre det slutt med henne, kanskje egoistisk, men dog, det var sånn jeg følte det, at det var best å gjøre det sånn...

Det som har vist seg siden er at hun har fått seg ny type...

Det er jo igrunn noe jeg bare har mått regne med, men dog, da hun fortalte det, så stakk det noe forferdelig i brystregionen... noe sier meg at jeg bør bare la dette være, og komme meg over det, jeg inbiller meg at det er ganske mange faktorer som tilsier at jeg ikke en gang bør prøve å få henne tilbake, men likevel gjør det ufattelig vondt å tenke på henne med en eller annen annen...

huff, dette er ikke gøy i det hele tatt... faen...

tips..? synspunkter...?....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64118-hmmm-frustrert-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt vanlig å føle det slik, men dette er følelser du må "ignorere". det er en grunn til at dere gitt fra hverandre, det er en grunn til at du ville ut av forholdet. at du nå sitter med en følelse av "hun skal ikke ha noen andre elskere enn meg" er helt normalt, men glem det, la henne få tid og ro til å finne seg selv

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64118-hmmm-frustrert-idag/#findComment-284883
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...