Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når man skal ringe inn mensen hvor lang tid tar det før man kommer inn,noen som vet?

Lurte også på, det er noen her som har blitt gravide rett før IVF og mens de bruker sprøyter,jeg har lest at man skal bruke kondom under medisineringen eller er det slik at man bruker sprøyter en periode når man har samleie?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64132-ringe-inn-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nullemor

Hei cemi!

På riksen fikk vi iallefall beskjed om at når jeg ringer inn mens, kan det ta etpar måneder før vi får plass. Jeg ringte i mai, og fikk time til egguttak første uka i september (men det kommer jo også litt av at de har ferie hele juli).

Det står i brevet mitt derfra, at man må regne med litt ventetid pga.stor pågang.

Det er derfor lurt å ringe inn på en mens eller to FØR du ønsker inn til behandling, så slipper du å bli skuffet. Noen steder kommer man sikkert inn med en gang, aner ikke hvordan det er andre plasser.

Lykke til!

Jeg slapp foreløpig prøverør,ble gravid rett før spraystart:)

Ang.samleie under sprøytinga, tror jeg ikke det gjør noe.Man er jo nedregulert slik at det ikke skal skje noen eggløsning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64132-ringe-inn-mensen/#findComment-285009
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...