hula Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Hei, Jeg hadde en spontanabort i februar.(var ca 7 uker på vei.) Nå idet siste har jeg begynt å bekymre meg for å danne antistofer mot barnet ved en evt. ny graviditet. Jeg er nemlig resus - , og jeg fikk ingen antistoffsprøyte etter aborten. Jeg spurte fastlegen min, og hun sa at dette ikke var vanlig. Noen som har opplevd det samme? Jeg har også et annet spm.: Når jeg har eggløsning kjenner jeg at det kiler i livmoren. Det kiler så masse at det kjennes i hele kroppen. Det er en veldig merkelig følelse.. Jeg får også stikninger i underlivet(venstre side). Hadde ikke dette før jeg aborterte. Noen som har opplevd noe liknende? Jeg går rundt og er redd for at disse stikningene kan bety at jeg er gravid igjen, og at jeg kommer til å abortere...jeg hadde nemlig slike stikninger mens jeg var gravid(før jeg aborterte...) Svar meg, noen! - hula 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64161-blodtype-ved-svangerskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.