Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest corsica

Se i telefonkatalogen under trygdekontor ;-)

Jeg vet det, men det virker som alt ikke er klart enna. Jeg bare lurte pa om nar alt er klart. Og om det kanskje var bedre a ringe et departement eller noe slikt. Jeg har noen sporsmal om privatforsok og antall proverorsforsok. Unnskyld, men dette tastaturet kaster jeg snart i veggen fordi det mangler visse bokstaver, som dere kanskje skonner.

Hilsen Corsica

Jeg vet det, men det virker som alt ikke er klart enna. Jeg bare lurte pa om nar alt er klart. Og om det kanskje var bedre a ringe et departement eller noe slikt. Jeg har noen sporsmal om privatforsok og antall proverorsforsok. Unnskyld, men dette tastaturet kaster jeg snart i veggen fordi det mangler visse bokstaver, som dere kanskje skonner.

Hilsen Corsica

He-he Og jeg som trodde du ikke kunne stave ;-))

Tror de fleste trygdekontorer vet noe nå... Men man vet jo aldri! Vist du ringer trygdekontoret, så kan de sikkert sjekke opp det du lurer på. Om ikke de har svar der og da, så hør om de kan finne det ut for deg.

Lykke til :-)

Klem fra

Gjest gjetthvemda

He-he Og jeg som trodde du ikke kunne stave ;-))

Tror de fleste trygdekontorer vet noe nå... Men man vet jo aldri! Vist du ringer trygdekontoret, så kan de sikkert sjekke opp det du lurer på. Om ikke de har svar der og da, så hør om de kan finne det ut for deg.

Lykke til :-)

Klem fra

_Hvist_ skrives med h becca :), det er du som ikke kan stave :P

*spøk*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...