Gå til innhold

Nå har jeg og noen venner snakket litt...

Anbefalte innlegg

... og vi fatter ikke svaret.

Gutta av oss, altså. Jentene forstår selvsagt alt og er de vanlige plantene.

For og summere det opp kom jeg rett og slett på den låte her. Den sier alt.

Og spørsmålet er: Hvorfor trenger det å være sånn?

Marillion (Kaylight).

Do you remember chalk hearts melting on a playground wall

Do you remember dawn escapes from moon washed college hall

s Do you remember the cherry blossom in the market square

Do you remember I thought it was confetti in our hair

By the way didn't I break your heart?

Please excuse me, I never meant to break your heart

So sorry, I never meant to break your heart

But you broke mine

Kayleigh is it too late to say I'm sorry?

And Kayleigh could we get it together again?

I just can't go on pretending that it came to a natural end

Kayleigh, oh I never thought I'd miss you

And Kayleigh I thought that we'd always be friends

We said our love would last forever

So how did it come to this bitter end?

Do you remember barefoot on the lawn with shooting stars

Do you remember loving on the floor in Belsize Park

Do you remember dancing in stilettoes in the snow

Do you remember you never understood I had to go

By the way, didn't I break your heart

Please excuse me, I never meant to break your heart

So sorry, I never meant to break your heart

But you broke mine

Kayleigh I just wanna say I'm sorry

But Kayleigh I'm too scared to pick up the phone

To hear you've found another lover to patch up our broken home

Kayleigh I'm still trying to write that love song

Kayleigh it's more important to me now you're gone

Maybe it will prove that we were right

Or ever prove that I was wrong

Fortsetter under...

Litt mye kommafeil her, og litt mye rare setninger om man ikke kan låta, men last den ned! Den er verdt det!

Og seriøst. Sånn er vi gutta. Følsomme og uklare for at ting ender som det ofte gjør.

Det var i det minste det vi kom fram til, uansett hvor plante damefaenskapet trossalt er i nåtid.

Vi snakker trossalt om jenter vi engang var glad i.

Wow, jeg er fornufting når jeg er full. Det skal jeg faen meg ha!

:)

Gjest janet

Litt mye kommafeil her, og litt mye rare setninger om man ikke kan låta, men last den ned! Den er verdt det!

Og seriøst. Sånn er vi gutta. Følsomme og uklare for at ting ender som det ofte gjør.

Det var i det minste det vi kom fram til, uansett hvor plante damefaenskapet trossalt er i nåtid.

Vi snakker trossalt om jenter vi engang var glad i.

Wow, jeg er fornufting når jeg er full. Det skal jeg faen meg ha!

:)

Syntes det var litt VEL mye skrivefeil i innlegget ditt, burde vel tenkt på at du var noe beruset... hehe

Hvorfor det er sånn er det vel dere gutta som vet svaret på? ;-)

Det ER nok ofte sånn at damer er mer oppmerksomme mot typen sin, er interessert i livet hans og blir kjent med vennene hans og generelt kanskje tar mer del i hans liv enn det han gjør i hennes.

Har som regel selv gitt de jeg har vært sammen med mye oppmerksomhet, og opplevd at de har blitt så vant til det etter hvert at de glemmer å gi noe tilbake. Bortsett fra sex selvsagt...

Og når det blir slutt er det gutta som sitter der med skjegget i postkassen og skjønner bare IKKE hva som gikk galt?!

HØR på damene deres. Og så gjelder det vel å ikke få panikk og skyve de fra seg, fordi du da i ettertid sitter og lengter etter det du hadde...

Har gjort det en eneste gang selv - sa nei til en jeg egentlig var forelsket i, fordi jeg ikke var sikker på om han egentlig var bra nok for meg... Angret i TRE år etterpå!! Så nå gir jeg alle en god sjanse!

Ønsker deg god bedring, siden du vel kanskje er noe redusert i dag?... ;-)

Syntes det var litt VEL mye skrivefeil i innlegget ditt, burde vel tenkt på at du var noe beruset... hehe

Hvorfor det er sånn er det vel dere gutta som vet svaret på? ;-)

Det ER nok ofte sånn at damer er mer oppmerksomme mot typen sin, er interessert i livet hans og blir kjent med vennene hans og generelt kanskje tar mer del i hans liv enn det han gjør i hennes.

Har som regel selv gitt de jeg har vært sammen med mye oppmerksomhet, og opplevd at de har blitt så vant til det etter hvert at de glemmer å gi noe tilbake. Bortsett fra sex selvsagt...

Og når det blir slutt er det gutta som sitter der med skjegget i postkassen og skjønner bare IKKE hva som gikk galt?!

HØR på damene deres. Og så gjelder det vel å ikke få panikk og skyve de fra seg, fordi du da i ettertid sitter og lengter etter det du hadde...

Har gjort det en eneste gang selv - sa nei til en jeg egentlig var forelsket i, fordi jeg ikke var sikker på om han egentlig var bra nok for meg... Angret i TRE år etterpå!! Så nå gir jeg alle en god sjanse!

Ønsker deg god bedring, siden du vel kanskje er noe redusert i dag?... ;-)

Neida, jeg er ikke redusert i det hele tatt! :)

Grunnen til at jeg skrev innlegget var ihvertfall, i tillegg til at jeg hørte på den aktuelle låta, at en venninne i går møtte på en eks av seg ute. Det ble slutt mellom dem for ca 6 mnd siden, og han var en psykopat uten sammenligning. Hun gjorde det altså slutt.

Likevel ble hun i går skikkelig lei seg når hun så at han hadde fått seg ny dame.

Så egentlig er det vel damene som er planter, helt i motsetning til hva du sier :)

Annonse

Gjest janet

Neida, jeg er ikke redusert i det hele tatt! :)

Grunnen til at jeg skrev innlegget var ihvertfall, i tillegg til at jeg hørte på den aktuelle låta, at en venninne i går møtte på en eks av seg ute. Det ble slutt mellom dem for ca 6 mnd siden, og han var en psykopat uten sammenligning. Hun gjorde det altså slutt.

Likevel ble hun i går skikkelig lei seg når hun så at han hadde fått seg ny dame.

Så egentlig er det vel damene som er planter, helt i motsetning til hva du sier :)

Javel javel, da misforsto jeg... Utfra teksten i sangen var det jo HAN som angret da...

Har oftere inntrykk av at det er menn som angrer etter å ha gjort det slutt, fordi de tror gresset er så mye grønnere... Og finner ut at det er sjelden kjekkere å være singel enn å ha dame!

Men at hun kan gå og være lei seg pga. psykopat-ex som har fått kjæreste - vel, det kan jeg bare ikke fatte!

Har selv en GANSKE så slitsom ex, og hadde han fått ny kjæreste skulle jeg drukket minst èn flaske champagne av ren glede!! For da lar han kanskje meg være i fred tenker nå jeg!

Og hva mener du egentlig med at damer er planter? Trodde først det var skrivefeil og at du mente noe om at de var på en annen planet eller noe... Men de er altså planter?...

Står helt stille og sier ingenting?... Må vel være drømmekvinnen det da?... hehe

;-)

Javel javel, da misforsto jeg... Utfra teksten i sangen var det jo HAN som angret da...

Har oftere inntrykk av at det er menn som angrer etter å ha gjort det slutt, fordi de tror gresset er så mye grønnere... Og finner ut at det er sjelden kjekkere å være singel enn å ha dame!

Men at hun kan gå og være lei seg pga. psykopat-ex som har fått kjæreste - vel, det kan jeg bare ikke fatte!

Har selv en GANSKE så slitsom ex, og hadde han fått ny kjæreste skulle jeg drukket minst èn flaske champagne av ren glede!! For da lar han kanskje meg være i fred tenker nå jeg!

Og hva mener du egentlig med at damer er planter? Trodde først det var skrivefeil og at du mente noe om at de var på en annen planet eller noe... Men de er altså planter?...

Står helt stille og sier ingenting?... Må vel være drømmekvinnen det da?... hehe

;-)

Planter = grønnsaker, og grønnsaker er det ikke videre lett og kommununisere med.

Jenter er _ofte_ planter! :)

Neida, kjenner noen hyggelig sådanne også, men mange er jo helt ugress, for å si det rett ut!

Sånn er det bare :)

Hmmm. det at gutter angrer seg når det er for sent altså? Og først da ser hva de gikk glipp av. Etter at de har gjort det slutt. Det har jeg vel ikke tenkt så mye på egentlig -den problemstillingen altså.

*gruble*

Det der er faktisk veldig sjelden noe problem for meg, i og med at jeg aldri er den som gjør det slutt...:)

Dvs, har jo vært det jeg også, men da har det vært faen så fortjent :)

+ at jeg vet at jeg er så jævlig ok, så det er damenes loss om det blir slutt :)

tigertrollet

Det der er faktisk veldig sjelden noe problem for meg, i og med at jeg aldri er den som gjør det slutt...:)

Dvs, har jo vært det jeg også, men da har det vært faen så fortjent :)

+ at jeg vet at jeg er så jævlig ok, så det er damenes loss om det blir slutt :)

Så med andre ord; når du har blitt dumpet har det ikke vært fortjent? ;)

Nei, det er ikke et poeng hvem som "dumper" hvem -det er en uvesentlig greie ihvertfall når man skjønner hvorfor det ble slutt:)

Så med andre ord; når du har blitt dumpet har det ikke vært fortjent? ;)

Nei, det er ikke et poeng hvem som "dumper" hvem -det er en uvesentlig greie ihvertfall når man skjønner hvorfor det ble slutt:)

Enig med deg. Hvem som dumper hvem er uvesntlig, og hvorfor det ble slutt forstår man fort :)

Menmen... no hard feelings i forhold til noen :)

Annonse

nøffelinøff

og angående den sangen så sier vel det at kjærligheten er komplisert- avogtil iallefall.

dessuten er det bare tull at gutter handler først og tenker etterpå .

det er typisk at når noen har gjort noe galt mot noen så sitter de igjen og synes synd på SEG SELV for det de har gått glipp av- ikke på kjæresten som ugjerningen er gjort mot....egoisme på sitt beste.

personlig vil jeg si til gubben som skrev sangen:

hold kjeft og slutt å sippe.

hæ?

jeg skjønner ingenting av setningene dine.

du sa noe om planter og damer litt tidligere.

jeg har ikke kontroll over noe som helst....har du?

Vi snakker bare forskjellige dialekter.

Alle her jeg kommer fra vet hva en plante er, selv om det er mulig at enkelte setninger har antydninger til internt preg.

? Var det fylleprat, eller..? :-)

Hva var poenget i innlegget?

Forøvrig en klassiker, den låta der. Husker den fra mine ungdomsår! Jeg hadde en kjæreste som het Jon-Andre, og den låta der der var liksom "låta vår"! :-)

*mimrer*

Det var vel egentlig ikke noe videre poeng i det innlegget. Et av mange innlegg jeg skriver hvor poenget er helt eller delvis skjult, eller rett og slett borte.

Men det viktige var vel egentlig å få fram at den låta er svært bra!

Det er kult å laste ned gammel god musikk :)

nøffelinøff

Vi snakker bare forskjellige dialekter.

Alle her jeg kommer fra vet hva en plante er, selv om det er mulig at enkelte setninger har antydninger til internt preg.

en plante som i en levende organisme som folk putter i vinduene sine for å rense luften er hva jeg er vant til blir kalt plante.

hva er så en plante for deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...