Gå til innhold

Føler meg bedre idag... :O)

Anbefalte innlegg

Gjest Nightshade

Det er merkelig hvordan ting snur og vender på seg...

Etter noen dager med ganske intens irritasjon, og sorg over en krangel med exen, som det for øvrig er ganske lenge siden det ble slutt med, så endte jeg til morgenen idag opp i sengen til ei jente som jeg i mange år har hatt et kjempegodt øye til...

Det skjedde ingenting voldsomt, men akkurat nok til at jeg storkoste meg, og det tror jeg hun gjorde også...

Så nå sitter jeg bare og er livredd for at det kanskje bare var en sånn engangs greie fra hennes side... :o)

Men jeg er ved godt mot..

Livet er greit dere, sånn stort sett...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64331-f%C3%B8ler-meg-bedre-idag-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis hun var like "happy" som deg i morges, og dere ikke "tok'n helt ut", så er jo muligheten der for en reprise? uansett er det som SDD sier ingenting som er bedre for selvtilliten enn at man føler seg attraktiv overfor det annet kjønn... (noen liker jo selvsagt samme kjønn, hehe)

anyway, fortsett med å sondere terrenget, kos deg mens du enda kan, det blir fort nok slutt på de små gledene

hvis hun var like "happy" som deg i morges, og dere ikke "tok'n helt ut", så er jo muligheten der for en reprise? uansett er det som SDD sier ingenting som er bedre for selvtilliten enn at man føler seg attraktiv overfor det annet kjønn... (noen liker jo selvsagt samme kjønn, hehe)

anyway, fortsett med å sondere terrenget, kos deg mens du enda kan, det blir fort nok slutt på de små gledene

'sondere terrenget'

*flire litt* :-)

Annonse

Gjest JaDetGjørJeg

Sonderte aktivt på sms idag, og ting ble ikke på noen måte negativt, selv om vi ble enige om å ta ting litt med ro, og se an litt hva som skjer... og jeg kan gå med på det jeg...

Øh? Sonderte pr sms?Sondere = gjøre seg kjent med nye "områder". Du sonderer ikke gammel mark, da tilrettelegger du, legger inn aksjer, håper på videre fiskeløyve.

Sonderte aktivt på sms idag, og ting ble ikke på noen måte negativt, selv om vi ble enige om å ta ting litt med ro, og se an litt hva som skjer... og jeg kan gå med på det jeg...

du tar det akkurat så pass med ro at når regnet har lagt seg, så ber du henne med deg en tur i en park (vet jo ikke om du bor i Oslo, da anbefales Slottsparken), der deler dere ei flaske vin og litt snadder mat. kan ikke slå feil... detta klarer du, her har du nok en vinner...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...