Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet at dette spørsmålet har vært oppe før - men jeg lurer på om noen andre har erfaring med følgende fenomen: Selv om jeg nylig har abortert tror jeg fortsatt på mirakler. På fredag tok jeg en CB-test fordi jeg kjente meg "litt gravid", og den var negativ (ikke uventet). Men, to timer senere så jeg på den igjen, og da var det kommet en svak strek til. Kan dette bety noe ? Er det noen andre som har opplevd dette ? Jeg vet jo at testen skal kastes etter 10 minutter, men en hysterisk kvinne som meg bryr seg jo ikke om det…

Fortsetter under...

Gjest destruer dem

Alle mine negative tester (og det har vært en del..) har vist en svak strek hvis jeg har fisket dem frem fra søppelkassen etter en stund.

Lærte meg til slutt å virkelig destruere testene før jeg kastet dem, for å unngå dette..

Alle mine negative tester (og det har vært en del..) har vist en svak strek hvis jeg har fisket dem frem fra søppelkassen etter en stund.

Lærte meg til slutt å virkelig destruere testene før jeg kastet dem, for å unngå dette..

Takk - Det er jo det beste rådet. Så slipper jeg å sitte å nistirre på vinduet hele tiden. De gangene jeg har testet positivt har jo faktisk streken kommet frem med en gang, selv om det har vært veldig tidlig.

- Men som sagt så håper jeg på mirakler...

Kjære kummin.

Jeg ville bare si at jeg synes det var utrolig trist å lese at det hadde misslykkes for dere igjen...ord blir fattige...

Jeg håper det order seg for dere og føler med dere...

Trøsteklem fra

Hei, jeg håper det fortsatt går bra med deg.

Joda, jeg ble veldig, veldig trist. Du husker sikkert at jeg var passe hysterisk i begynnelsen. Så da jeg endelig begynte å slappe litt av kom blødningene. Og det er ingen påviselig grunn, som sist.

Nå kjenner jeg meg mye bedre, og vi har begynt optimistisk å prøv igjen. (CB gleder seg sikkert over økte inntekter igjen).

Jeg har lyst til å prøve ICSI-behandling i høst. Men jeg håper jo å bli gravid "på egenhånd" igjen, selv om jeg av og til lurer på om jeg vil orke nervepresset en gang til.

Klem fra

Annonse

Hei, jeg håper det fortsatt går bra med deg.

Joda, jeg ble veldig, veldig trist. Du husker sikkert at jeg var passe hysterisk i begynnelsen. Så da jeg endelig begynte å slappe litt av kom blødningene. Og det er ingen påviselig grunn, som sist.

Nå kjenner jeg meg mye bedre, og vi har begynt optimistisk å prøv igjen. (CB gleder seg sikkert over økte inntekter igjen).

Jeg har lyst til å prøve ICSI-behandling i høst. Men jeg håper jo å bli gravid "på egenhånd" igjen, selv om jeg av og til lurer på om jeg vil orke nervepresset en gang til.

Klem fra

Hei igjen kummin.

Ja, det er tøffe tak du har vært igjennom...helt forferdelig og veldig urettferdig. Dette skal jo ikke skje!

Jeg synes imidlertid det er godt å høre at det går bedre nå og at dere ikke gir opp! Jeg håper også at dere lykkes av dere selv på nytt, men det er jo bra at dere har icsi forsøk i bakhånd. Jeg krysser allt for dere framover...

Med meg/oss går allt bare bra. Jeg er jo 17 uker nå og har kjent liv ei stund. På fredag skal jeg/vi på ultralyd igjen og da får vil endelig termin. Håper allt står bra til der inne fortsatt...

Jeg satser på at det blir et barn til på dere i 2003!

Lykkeønskninger fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...