Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kommer an på

Kommer an på hvilket sykehus du skal føde på (om de har døgnvakt med ansetesipersonale), hva slags forløp fødselen har (om det er tid til å sette epidural), om det er anestesipersonale tilstede (sist jeg fødte var det en stor trafikkulykke som kom inn til sykehuset samtidig, og anestesipersonalet var opptatt med disse operasjonene) osv.

Men hvis du velger et sykehus hvor sjansen for at det er anestesilege tilstede er stor, og du gir beskjed på forhånd at du ønsker å få epidural (og legen sier at det ikke er noe i veien for at du kan få dette), så skal også normalt fødende kunne få epidural dersom fødselen ikke går så fort at det ikke er tid.

• 3 uker senere...

Heisann

Til meg sa det at alle kan i utgangspunktet få..men jeg hadde svangerskapsforgiftning og da måtte de sjekke blodet om det var noe det var for mye av (husker ikke hva det var).

Måtte vente 20 lange minutter på svar og det gikk iorden heldigvis :-)

Har også hørt at du ikke kan få dersom det ikke er anstesilege på vakt, men visstnok ifølge der jeg fødte var det bare tull.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...