Snoopy_Syttifire Skrevet 22. juli 2002 Skrevet 22. juli 2002 Og jeg går for å plukke villbringebær like oppi bakkene her. Er optimist og har med to bøtter. *nam,nam* 0 Siter
Lillelurven Skrevet 22. juli 2002 Skrevet 22. juli 2002 Åhh, her oppe er de ikke modne ennå..... .og vi som har hatt så fin en sommer. 0 Siter
Sør Skrevet 22. juli 2002 Skrevet 22. juli 2002 åpne dem og se etter mark da! *grøss* Liker du mark??? Med vennlig hilsen 0 Siter
flisa Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Liker du mark??? Med vennlig hilsen Nei - hvordan det? hehe Men det er vel kjent at det er mark i bringebæra - så en må brette de ut og se etter før en putter dem i bøtta..........eller? :-) 0 Siter
Melaisa Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Nei - hvordan det? hehe Men det er vel kjent at det er mark i bringebæra - så en må brette de ut og se etter før en putter dem i bøtta..........eller? :-) Mark er en ekstrabonus, som gjør bringebærene til et fullverdig, dog fettfattig måltid. Du må ikke tenke for mye, flisa ;-) 0 Siter
Amiga Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Sånnt har jeg ikke plukket siden jeg var liten og fant mark i de, drømte her om natten at jeg plukket og de små hvite var ekle! Kommer aldri mer til å plukke bringebær! *grøss* 0 Siter
Amiga Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Mark er en ekstrabonus, som gjør bringebærene til et fullverdig, dog fettfattig måltid. Du må ikke tenke for mye, flisa ;-) Æsj! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.