Gå til innhold

Nullemor har vært til ny ul..

Anbefalte innlegg

Gjest Nullemor

på dag 6+3 gravid, og vi så både foster og hjertebank*smelter*

Vi gråt av glede mens vi var på sykehuset og har vært ute å spist for å feire nå ikveld.

Legen sa siden vi så hjertebank så tidlig, er det bare 1-2% sjanse for at det kan gå galt.

Et tonn er lettet fra min skulder og jeg kan ikke beskrive gleden jeg føler.

Skal tilbake til ny ul neste tirsdag. Blir ul på kvinneklinikken hver uke fram til uke 13, deretter overføres vi til føden med ul hver uke der også. Nå passer de på oss! Og jeg putter i meg masse medisiner hver dag for at dette skal gå bra, så nå-NÅ er det vår tur!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64479-nullemor-har-v%C3%A6rt-til-ny-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nullemor

Åååå - så fantastisk :-))

Jeg skal på ny ul onsdag, da er jeg 7+2, så da håper jeg vi også ser noe ;-) Både gleder og gruer meg.. Spennende!

Lykke til videre - dette går bra :-)

Stor klem fra

Hei Becca!

Har ikke dere allerede sett hjerteaktivitet da? Neste gang jeg skal, er jeg 7+3, og legen sa at da er fosteret 3 ganger så stort som idag. Gleder meg veldig, vi skulle få bilder med oss neste gang også.

Alt bra med deg ellers? Er du kvalm? Andre plager?

Idag har jeg satt progestansprøyta rett i en diger nerve. Har dritvondt..helt fra ryggen og ned til kneet. Skal aldri stikke akkurat der mer iallefall.

Jeg sverger til alle medisinene jeg har fått denne gangen altså, at det er det som har hjulpet meg. Tror kanskje mest på fragminen, for profasi brukte jeg forrige gang uten at det gikk bra alikevel.

Er så gla' i dag at jeg kunne ha skrevet en hel avhandling her. Men får vel avslutte for høflighetens skyld*s*

Hei Becca!

Har ikke dere allerede sett hjerteaktivitet da? Neste gang jeg skal, er jeg 7+3, og legen sa at da er fosteret 3 ganger så stort som idag. Gleder meg veldig, vi skulle få bilder med oss neste gang også.

Alt bra med deg ellers? Er du kvalm? Andre plager?

Idag har jeg satt progestansprøyta rett i en diger nerve. Har dritvondt..helt fra ryggen og ned til kneet. Skal aldri stikke akkurat der mer iallefall.

Jeg sverger til alle medisinene jeg har fått denne gangen altså, at det er det som har hjulpet meg. Tror kanskje mest på fragminen, for profasi brukte jeg forrige gang uten at det gikk bra alikevel.

Er så gla' i dag at jeg kunne ha skrevet en hel avhandling her. Men får vel avslutte for høflighetens skyld*s*

Nei, vi så ikke hjerte forrige gang. Vi så bare et sort hull. Var for tidlig å se noe mer sa legen. Det er jo 2 uker siden (5+2) Så onsdag blir spennende :-)

Ellers er jeg fryktelig kvalm. Hele dagen - men verst morgen/formiddag og kveld. Sambo har vært på helskosten i dag og kjøpt ingefærrot kapsler. Håper det hjelper... Og puppene er VONDE! *au* Er kjempetrøtt, men sover dårlig. Mye mareritt... He-he Så det er litt av hvert ;-) Regner med det avvtar etter 3 mnd.

For jeg skal sannelig komme forbi 3 mnd! Stoler på fragmin gjør jobben sin ;-)

Hvordan er det med formen din da? Føler du deg gravid? Ble det litt mer virkelig etter ultralyden syntes du?

Lykke til!

Stor klem fra

Annonse

Gjest Nullemor

Nei, vi så ikke hjerte forrige gang. Vi så bare et sort hull. Var for tidlig å se noe mer sa legen. Det er jo 2 uker siden (5+2) Så onsdag blir spennende :-)

Ellers er jeg fryktelig kvalm. Hele dagen - men verst morgen/formiddag og kveld. Sambo har vært på helskosten i dag og kjøpt ingefærrot kapsler. Håper det hjelper... Og puppene er VONDE! *au* Er kjempetrøtt, men sover dårlig. Mye mareritt... He-he Så det er litt av hvert ;-) Regner med det avvtar etter 3 mnd.

For jeg skal sannelig komme forbi 3 mnd! Stoler på fragmin gjør jobben sin ;-)

Hvordan er det med formen din da? Føler du deg gravid? Ble det litt mer virkelig etter ultralyden syntes du?

Lykke til!

Stor klem fra

Var det samme som meg da, i uke 5+3 så de jo bare en puttliten fostersekk, ikke noe mer. Etter idag er alt mye mer virkelig ja. Hjertebanken gjorde at vi føler oss mye trygge og at det nå har gått opp for oss hva som har skjedd:)

Føler meg gravid ja. Puppene har blitt større, tyngre og hardere (hihi,gjør ingen ting, for jeg har SMÅ fra før-75B), men ikke så ømme faktisk.

Jeg er kvalm i perioder iløpet av dagen, og det tar jeg som et godt tegn.

Jeg sover dårlig jeg også, og har de siste dagene hatt MASSE mareritt! Så vi har mye av de like tegnene gitt*s*

Når ble du kvalm? Har vært det sånn fra og til i en 3-4 dager nå, men merker at det blir mer og mer for hver dag. Deilig! (hihi, tenk at man kan si noe sånt?)

Gleder meg til å høre fra ul'en din. Du hadde jo en vanvittig høy hcg, så jeg tror det er 2 stykker inni deg jeg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...