mettewa Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 God tur sydover! Kjør forsiktig, og pass på å ta av på rett sted ;-) Vi sees på verandaen vår på fredag :-) 0 Siter
Piamor Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Takk for det! Jeg er glad jeg bare skal sitte på... Sove litt kanskje.... Vel vi snakkes - nå skal jeg sove siste natt i ega seng på lenga. Snart er Fredrikstad utrygg! mvh 0 Siter
mettewa Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Skrevet 23. juli 2002 Takk for det! Jeg er glad jeg bare skal sitte på... Sove litt kanskje.... Vel vi snakkes - nå skal jeg sove siste natt i ega seng på lenga. Snart er Fredrikstad utrygg! mvh Sov godt, da :-) Skal snart til sengs selv, opp klokken 0445 i morgen for å dra på jobb. Nå er min to-måneders ferie slutt :-( En annen ting; har ikke vi MSN-kontakt? Fant deg ikke på lista, jeg. Vil du legge meg til, er adressen min [email protected] 0 Siter
bamsemums23 Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 hei mettewa takker for d. her er d full pakking, med grinete Margrethe, tenner spretter opp for tiden. D var på tide også da. Ja vi ses på fredag 0 Siter
Piamor Skrevet 24. juli 2002 Skrevet 24. juli 2002 Sov godt, da :-) Skal snart til sengs selv, opp klokken 0445 i morgen for å dra på jobb. Nå er min to-måneders ferie slutt :-( En annen ting; har ikke vi MSN-kontakt? Fant deg ikke på lista, jeg. Vil du legge meg til, er adressen min [email protected] Det er gjort! Nå starter vi om halvannen til to timer.... Spennende! Snakkes SNART! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.