Gå til innhold

Kort livmorhals /graviditet.......bekymret!

Anbefalte innlegg

Hei!

Finnes det andre jenter der ute som har hatt kort livmorhals og som har hatt et normalt sv.skap?

Jeg kom på sykehus da jeg var i uke 23+2 med rier...disse stoppet takk og lov, men de konstaterte kort livmorhals og sykemeldt resten av sv.skapet....

Jeg har endel kynnere (dette er sv.skap nr.2)

Kan jeg belage med på en prematur fødsel? Vil fødselen gå svært raskt nå pga nevnte ting? Er nå i uke 27..

Andre med lignende erfaringer?

Tusen takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64662-kort-livmorhals-graviditetbekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Jeg har gjennomgått et svangerskap med en noe amputert livmorhals. Fikk satt på en cerclage da jeg var 12 uker på vei, men denne fungerte ikke og jeg måtte innta horisontalen resten av sv.skapet. Hadde kynnere de siste 3-4 mnd, og lå også inne på sjukehus en periode på 7-8 uker.

Det hele gikk bra, og baby'n kom til avtalt tid. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...