Gjest nunnu Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Det er mange som har gjentatt akkurat det samme: at han utnytter meg men ikke vil gå fra henne. Jeg tror dere likevel ikke :-) Kanskje vi skulle tatt en avstemning :-P Eller veddemål, så kunne jeg ihvertfall fått NOE utav dette ;-) Men men. HVIS det hadde vært sant, DA fortjente han jammen å avsløres. For da er både kona og jeg for gode for ham, han fortjener ingen av oss! Får bare se hva han sier når han kommer hjem, da. Ikke sikkert at han har noe svar øyeblikkelig heller :-S Takk og "takk" alle sammen :-D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-291200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjerra1 Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Tåler og tåler, jeg synes ikke noe særlig om å måtte forsvare ham til de grader. JA, han er feig, men NEI, han utnytter meg ikke, og JA, han elsker meg faktisk. Synes at de aller fleste utsagnene om dette er ALTFOR bastante, det kan dere da ikke vite noe om! Men det vet jeg! KLART jeg har noe aggresjon i meg. Dette har jeg gått og ventet på i to år, og nå var det endelig i gang!!! Så var det bare en liten "glipp" en kveld, og så er alt ødelagt? Jeg har selvfølgelig tenkt på både kona og sønnen. Kona har ikke så veldig lyst til å skilles, men det ER et dødt forhold! Han lurte allerede før han traff meg på hvor lenge han kunne klare å holde ut! Han elsker henne IKKE. Ellers så er ikke jeg den rette til å uttale meg om detaljene i det forholdet. Sønnen kan få et veldig godt liv selv om foreldrene er skilt. Som sagt så kan jeg ikke uttale meg så mye om hvordan tilstandene er i hjemmet der, men jeg tenkte selv i MITT tilfelle da jeg skulle skilles, at ungene hadde ikke godt av å vokse opp i den atmosfæren. Med farens hakking på meg hele tiden, og syting og klaging på alt, og så begynte jeg å frese tilbake etterhvert... Ungene begynte å MERKE det. Det er ikke bra det heller! Og mine unger ser ut til å takle skilsmissen BRA, selv om faren ennå oppfører seg dårlig mot meg. Vi klarer stort sett å holde konfliktene unna dem nå. Jeg tror ikke tilstandene hos min kjære og kona er SÅ ille - ennå. Men det er IKKE BRA! UANSETT: om han skal skilles eller ikke: det var en avgjørelse han HADDE TATT!!! Den hadde han tatt selv, og den hadde han BEGYNT PÅ!!! Det som dukket opp NÅ, som var problemet, var altså at hun var gravid. Og spørsmålet var om et svangerskap bør stoppe en skilsmisse!!! Alt det andre - ventetiden og at jeg selv nettopp mistet et barn, var ikke argumenter i seg selv, prøvde bare å forklare at det var EKSTRA tungt på toppen... Så mener du at jeg skal trekke meg BARE fordi hun er gravid? Er DET rett?? Når de antakelig ikke klarer å fortsette så veldig lenge uansett? "Skal en liten glipp en kveld ødelegge alt?" Vel , det er nå engang sånn at vi alle må stå for det vi gjør...og det gjelder også denne mannen. Og OM han nå elsker deg , og BARE deg. så hadde det vel vært en ide for ham å bruke beskyttelse når han velger å ha sex med sin kone eller hva? Jeg hadde ihvertfall forventet det om JEG var "den andre" i et slikt forhold. Ikke forstår jeg hvorfor han skulle ha sex med en person han (etter ditt utsagn) definitivt IKKE elsker heller??! Hvorvidt hans kone skal bære frem barnet eller ta abort er jo noe som de må finne ut av. DET har jo du ingenting med. Når denne "suppa" nå er blitt ennå tykkere med et lite barn på vei , så mener jeg det er ENDA en god grunn til at du bør trekke deg tilbake og la DE TO ordne opp hjemme først og SÅ kan du evt. komme inn i bildet. Tre voksne hører ikke hjemme i en skilsmisseprosess!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-291219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nunnu Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 "Skal en liten glipp en kveld ødelegge alt?" Vel , det er nå engang sånn at vi alle må stå for det vi gjør...og det gjelder også denne mannen. Og OM han nå elsker deg , og BARE deg. så hadde det vel vært en ide for ham å bruke beskyttelse når han velger å ha sex med sin kone eller hva? Jeg hadde ihvertfall forventet det om JEG var "den andre" i et slikt forhold. Ikke forstår jeg hvorfor han skulle ha sex med en person han (etter ditt utsagn) definitivt IKKE elsker heller??! Hvorvidt hans kone skal bære frem barnet eller ta abort er jo noe som de må finne ut av. DET har jo du ingenting med. Når denne "suppa" nå er blitt ennå tykkere med et lite barn på vei , så mener jeg det er ENDA en god grunn til at du bør trekke deg tilbake og la DE TO ordne opp hjemme først og SÅ kan du evt. komme inn i bildet. Tre voksne hører ikke hjemme i en skilsmisseprosess!! Hvorfor skulle han bruke beskyttelse når hun IKKE KUNNE BLI GRAVID? De har jo hatt ubeskyttet sex i 10 år... Jeg har overhodet ikke lagt meg opp i spørsmålet om abort! Saken har ikke vært oppe i det hele tatt. Betyr "å stå for sine handlinger" at man skal holde ut 50 år til i et dødt ekteskap uten kjærlighet og nærhet, bare et slags "hjemmefirma a/s" for administrasjon av hjem og barn, uten å virkelig LEVE? At man BARE har glede av unger hjemme, og flykter enda mer inn i jobben fordi alt annet er tomt? At man skal holde ut småkjefting hele tiden og gå rundt med en følelse av at alt er FEIL??? Gå rundt som en dott og bite i seg alt for husfreden. Og lengte bare bort... I utgangspunktet er det best for et barn om mamma og pappa bor sammen, men de KAN faktisk ha det VELDIG BRA uten også. Det er opp til foreldrene! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-291225 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjerra1 Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Hvorfor skulle han bruke beskyttelse når hun IKKE KUNNE BLI GRAVID? De har jo hatt ubeskyttet sex i 10 år... Jeg har overhodet ikke lagt meg opp i spørsmålet om abort! Saken har ikke vært oppe i det hele tatt. Betyr "å stå for sine handlinger" at man skal holde ut 50 år til i et dødt ekteskap uten kjærlighet og nærhet, bare et slags "hjemmefirma a/s" for administrasjon av hjem og barn, uten å virkelig LEVE? At man BARE har glede av unger hjemme, og flykter enda mer inn i jobben fordi alt annet er tomt? At man skal holde ut småkjefting hele tiden og gå rundt med en følelse av at alt er FEIL??? Gå rundt som en dott og bite i seg alt for husfreden. Og lengte bare bort... I utgangspunktet er det best for et barn om mamma og pappa bor sammen, men de KAN faktisk ha det VELDIG BRA uten også. Det er opp til foreldrene! Neida nunnu..... mener ikke at man skal holde ut i et ekteskap BARE for barnas skyld. (er selv skilt og har barn så jeg har vært der også) MEN ; jeg synes at når det nå er kommet inn et "nytt momemnt" i saken så BØR alle ta en steg tilbake og tenke seg om EN GANG TIL! Og jeg holder fortsatt på at man ikke skal være mer enn TO i en skilsmisse!! Hold deg unna til de har fått snakket ut og tatt en avgjørelse. Tror nok DU også vil vinne på det i det lange løp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-291231 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jadajegernok...... Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Det er mange som har gjentatt akkurat det samme: at han utnytter meg men ikke vil gå fra henne. Jeg tror dere likevel ikke :-) Kanskje vi skulle tatt en avstemning :-P Eller veddemål, så kunne jeg ihvertfall fått NOE utav dette ;-) Men men. HVIS det hadde vært sant, DA fortjente han jammen å avsløres. For da er både kona og jeg for gode for ham, han fortjener ingen av oss! Får bare se hva han sier når han kommer hjem, da. Ikke sikkert at han har noe svar øyeblikkelig heller :-S Takk og "takk" alle sammen :-D Selvfølgelig har vi ikke svart for å dømme deg nedenom og hjem, kjære nunnu! Og heldigvis, du har fatta poenget! Ble kjempeglad over det siste innlegget ditt. DERE ER NEMLIG FOR GODE FOR HAM BEGGE TO! Det er vel det vi fleste har sett og tolket av det du selv har skrevet og forsvart. Gå videre, lev det livet du fortjener, ikke et liv han ikke fortjener. Tittelen i det siste innlegget vitner om resignasjon, men jeg tror jeg vil trøste deg med at det heller vitner om en oppvåkning i mine ører. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-291235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Neida nunnu..... mener ikke at man skal holde ut i et ekteskap BARE for barnas skyld. (er selv skilt og har barn så jeg har vært der også) MEN ; jeg synes at når det nå er kommet inn et "nytt momemnt" i saken så BØR alle ta en steg tilbake og tenke seg om EN GANG TIL! Og jeg holder fortsatt på at man ikke skal være mer enn TO i en skilsmisse!! Hold deg unna til de har fått snakket ut og tatt en avgjørelse. Tror nok DU også vil vinne på det i det lange løp. Det holder jeg med deg i kjerra1. Intent sårer vel en forrådt partner mer enn en ny partner - som kanskje også vil være "venn" og spise middager sammen med deg og ungene og ALLE skal være en stor lykeklig ksilt familie! :-) De som har prøvd DET, de går som regel på trynet. Men, nunnu har nok ikke tenkt på det. Egentlig virker det som hun stopper opp og tenker også - i og med at hun lufter tankene sine her, og det tror jeg kan være lurt. og vi er alle nå spente på hva denne mannen gjør når han kommer hjem fra reisen..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-291236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Det holder jeg med deg i kjerra1. Intent sårer vel en forrådt partner mer enn en ny partner - som kanskje også vil være "venn" og spise middager sammen med deg og ungene og ALLE skal være en stor lykeklig ksilt familie! :-) De som har prøvd DET, de går som regel på trynet. Men, nunnu har nok ikke tenkt på det. Egentlig virker det som hun stopper opp og tenker også - i og med at hun lufter tankene sine her, og det tror jeg kan være lurt. og vi er alle nå spente på hva denne mannen gjør når han kommer hjem fra reisen..... Jeg tror altså ikke at nunnu har tenkt å være en SÅNN som skal innynde seg, - ikke at hun ikke har tenkt.... det kunne se ut som jeg mente det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-291237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Selvfølgelig har vi ikke svart for å dømme deg nedenom og hjem, kjære nunnu! Og heldigvis, du har fatta poenget! Ble kjempeglad over det siste innlegget ditt. DERE ER NEMLIG FOR GODE FOR HAM BEGGE TO! Det er vel det vi fleste har sett og tolket av det du selv har skrevet og forsvart. Gå videre, lev det livet du fortjener, ikke et liv han ikke fortjener. Tittelen i det siste innlegget vitner om resignasjon, men jeg tror jeg vil trøste deg med at det heller vitner om en oppvåkning i mine ører. Lykke til. HUn kan jo saktens vente litt til om hun har ventet i 2 år alt.....for hva er å vente? - jo det er å bare fortsette med det livet en har, men uten å være på "sjekkern" - og det er jo ikke noe vanskelig å la vær :-) en sitter jo ikke akkurat på en stol og venter. Tålmodighet kan være smart akkurat nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-291241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjerra1 Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Det holder jeg med deg i kjerra1. Intent sårer vel en forrådt partner mer enn en ny partner - som kanskje også vil være "venn" og spise middager sammen med deg og ungene og ALLE skal være en stor lykeklig ksilt familie! :-) De som har prøvd DET, de går som regel på trynet. Men, nunnu har nok ikke tenkt på det. Egentlig virker det som hun stopper opp og tenker også - i og med at hun lufter tankene sine her, og det tror jeg kan være lurt. og vi er alle nå spente på hva denne mannen gjør når han kommer hjem fra reisen..... *S* ja dette er jo blitt en skikkelig følgjetong. Tror nok at nunnu vil,etter en del tankevirksomhet , se tingene fra flere vinkler enn hun gjør nå. Kan ikke huske at et innlegg har skapt SÅ mye blest på lenge...:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-291243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nunnu Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Selvfølgelig har vi ikke svart for å dømme deg nedenom og hjem, kjære nunnu! Og heldigvis, du har fatta poenget! Ble kjempeglad over det siste innlegget ditt. DERE ER NEMLIG FOR GODE FOR HAM BEGGE TO! Det er vel det vi fleste har sett og tolket av det du selv har skrevet og forsvart. Gå videre, lev det livet du fortjener, ikke et liv han ikke fortjener. Tittelen i det siste innlegget vitner om resignasjon, men jeg tror jeg vil trøste deg med at det heller vitner om en oppvåkning i mine ører. Lykke til. Resignasjon? Neida, har ikke gitt opp :-) Men får bare vente ENDA LENGER og se hva han finner ut... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-291244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nunnu Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 *S* ja dette er jo blitt en skikkelig følgjetong. Tror nok at nunnu vil,etter en del tankevirksomhet , se tingene fra flere vinkler enn hun gjør nå. Kan ikke huske at et innlegg har skapt SÅ mye blest på lenge...:-) Hehe, det BLE litt action, her ja :-) Men dere må ikke tro at jeg ikke har tenkt alt dette mange ganger før... Likevel: litt godt OGSÅ, alle som tør å si meg imot, for de av vennene mine som vet om dette bare jatter med... (Men er "imponert" over at jeg har holdt ut så lenge) Jaja, det er ihvertfall ikke et KJEDELIG liv... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-291245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjerra1 Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 HUn kan jo saktens vente litt til om hun har ventet i 2 år alt.....for hva er å vente? - jo det er å bare fortsette med det livet en har, men uten å være på "sjekkern" - og det er jo ikke noe vanskelig å la vær :-) en sitter jo ikke akkurat på en stol og venter. Tålmodighet kan være smart akkurat nå. Nettopp!! Et poeng jeg har forsøkt å få frem oxo. Hun bør trekke seg tilbake og vente til mannen har "ordnet opp" hjemme for det har hun strengt tatt ikke noe med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-291246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjerra1 Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Hehe, det BLE litt action, her ja :-) Men dere må ikke tro at jeg ikke har tenkt alt dette mange ganger før... Likevel: litt godt OGSÅ, alle som tør å si meg imot, for de av vennene mine som vet om dette bare jatter med... (Men er "imponert" over at jeg har holdt ut så lenge) Jaja, det er ihvertfall ikke et KJEDELIG liv... *S* godt å se deg smile da.... Du virket en smule amper i går...:-) Venner er ikke alltid de som vil si "hele" sannheten til deg nei... Mange er vel redde for å såre..vet ikke... Men du har jo fått MASSE input og noe "pepper" her da...og det vil vel bidra til at du har noe å tenke igjennom.... Vel.... Ønsker deg lykke til uansett hva du gjør! Og TA DET PENT..:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-291249 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rota Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Resignasjon? Neida, har ikke gitt opp :-) Men får bare vente ENDA LENGER og se hva han finner ut... Må si du er tålmodig, har venta i 2 år allerede, og er villig til å vente enda lenger. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves heter det, så vi får håpe det gjelder i dette tilfellet også. Men du, er det snakk om måneder før han kommer hjem også eller, før du i det hele tatt kan forvente at noe skjer i en eller annen retning? Jeg er glad jeg ikke er denne mannen jeg, som jobber i utlandet og har 2 damer som sitter hjemme og venter. Da hadde jeg fått problemer med konsentrasjonen tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-291298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nunnu Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Må si du er tålmodig, har venta i 2 år allerede, og er villig til å vente enda lenger. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves heter det, så vi får håpe det gjelder i dette tilfellet også. Men du, er det snakk om måneder før han kommer hjem også eller, før du i det hele tatt kan forvente at noe skjer i en eller annen retning? Jeg er glad jeg ikke er denne mannen jeg, som jobber i utlandet og har 2 damer som sitter hjemme og venter. Da hadde jeg fått problemer med konsentrasjonen tror jeg. Neida, dette var bare en tur på noen få dager. Bare at nå virker hvert sekund som en evighet... (Og så er det ikke like lett å treffes når han ER hjemme heller, men vi får da til NOE) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-291307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøffelinøff Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 "hvis det er tilfelle at hun er gravid er det et mirakel utført av en eller annen høyere makt." Jada, sikkert et Jesusbarn!!! Kanskje er det vi som er så ONDE at Gud selv har grepet inn. Tatt fra meg MITT barn og satt et på henne bare for å vise at jeg ikke fortjener noe lykke!!! eh...nei....med det mente jeg at det er stor usannsynlighetsgrad for at alle opplysningene han gir deg er sanne. har lest en del av responsene dine på svar du har fått og du er jo ikke videre åpen for andre oppfatninger enn din egen... det blir veldig feil når du veier opp din situasjon mot hennes når det faktisk er en tredjepart som lurer dere begge to. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-291572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Tusen takk, et av de få nyttige innleggene. De fleste henger seg opp i å betvile premissene, istedenfor å hjelpe med konklusjonen... Ja, vi skal snakke. Og denne nølingen var han jo egentlig FERDIG med, tross alt så nølte han bare noen få måneder etter at han kom hjem. Så sa han det, og de hadde begynt å diskutere detaljer, han hadde sett etter bolig osv osv. Så ble hun altså gravid, og etter at det kom opp, har alle ventet litt rett og slett fordi det virket som om det var komplikasjoner i svangerskapet, men det var det altså ikke. Akkurat NÅ hemmer dette meg veldig i livet, den siste måneden har vært et helvete. Bare de få stundene vi har fått være sammen har vært utrolig gode. Det er nesten umulig å forestille seg at det skal være SLUTT, fatter ikke hvordan vi kan sette strek. Men samtidig så kan jeg ikke se hva godt som skulle komme utav å VENTE? Blir det den store forskjellen, da? Er så lei av lureri, orker ikke mer av det! Jeg er HELT ENIG I at han nå burde fortelle henne selv om meg. Han trenger ikke å ta med ALLE detaljer, da, kan jo prøve å skåne henne LITT, men ihvertfall få frem poenget så hun skjønner hvor tomt deres ekteskap er. Det legger litt mer tyngde bak hans utsagn om at han ikke elsker henne og ikke orker mer av det ekteskapet. Tusen takk for klemmene og lykkeønskningen, sitter her med tårer i øynene... Så hun ble gravid ETTER at han hadde bedt om skillsmisse??? En kvinne som blir forlatt for en annen kvinne, og attpåtil er gravid kan være en farlig motstander...! Du tror barna ikke vil lide? De må vokse opp uten faren på grunn av deg, og hvis mora lager et hgelvete med rettsaker og nekter faren å se dem for å hevne seg, ja da ønsker jeg deg lykke til. Forøvrig ville jeg ALDRI blitt sammen med en mann som er villig rtil å forlate sin gravide kone, for har han gjort det en gang.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-292280 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nunnu Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Så hun ble gravid ETTER at han hadde bedt om skillsmisse??? En kvinne som blir forlatt for en annen kvinne, og attpåtil er gravid kan være en farlig motstander...! Du tror barna ikke vil lide? De må vokse opp uten faren på grunn av deg, og hvis mora lager et hgelvete med rettsaker og nekter faren å se dem for å hevne seg, ja da ønsker jeg deg lykke til. Forøvrig ville jeg ALDRI blitt sammen med en mann som er villig rtil å forlate sin gravide kone, for har han gjort det en gang.... Han forlater henne da ikke bare pga meg!!! Hun har dessuten INGEN grunn til å nekte ham samvær? Han er en VELDIG GOD far, han tar seg mer av det barnet de har enn hun! En voksen, normalt intelligent person vil ikke la eget hevnbehov gå ut over barna sånn!!! Dessuten bad han jo om skilsmisse før hun ble gravid. At hun ble det er MINST like mye hennes feil (får vel aldri vite om hun har lurt ham). Hvis jeg var henne ville jeg ikke HATT en mann som elsker en annen og ikke trives, samme om jeg var gravid eller ikke. Jeg ville ikke være bekjent av å TVINGE ham til å bli mot sin vilje... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-292306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Han forlater henne da ikke bare pga meg!!! Hun har dessuten INGEN grunn til å nekte ham samvær? Han er en VELDIG GOD far, han tar seg mer av det barnet de har enn hun! En voksen, normalt intelligent person vil ikke la eget hevnbehov gå ut over barna sånn!!! Dessuten bad han jo om skilsmisse før hun ble gravid. At hun ble det er MINST like mye hennes feil (får vel aldri vite om hun har lurt ham). Hvis jeg var henne ville jeg ikke HATT en mann som elsker en annen og ikke trives, samme om jeg var gravid eller ikke. Jeg ville ikke være bekjent av å TVINGE ham til å bli mot sin vilje... He he he..han ber om skillsmisse først, og har seg en kosetrøstehyrdestund med henne på stuebordet etterpå...Jajamensann. Og ingen voksen ansvarlig person vil hevne seg ved å nekte samvær etter å ha blitt lurt trill rundt på den måten? Du lever i en fantasiverden! Dessuten vil ingen voksen ansvarlig person holde på slik han og du gjør heller! Og tro at det ikke går ut over barna. Dessuten burde du holde deg for god til å si noe om hvordan hun tar seg av ungen sin! For det vet du ingenting om annet enn hva Mr.Vifte med snoppen har sakt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-292478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evina Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg VET at han hadde sagt fra. Jeg vet også antakelig hvorfor hun har blitt gravid nå, hun har tatt noen medisiner som de ikke helt skjønte virkningen av. Legene trodde ikke at det kunne hjelpe på fruktbarheten (men det kan visst det i enkelte tilfeller). Alle har jo hørt om noen som plutselig får barn selv om de ikke "kunne". Var bare MAX UHELDIG timing da!!! Ja, kjempe uheldig å feie over en han akuratt har sagt han vil skille seg fra.. Syns du det var greit eller? Eller mener du han da er utro mor deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64795-dette-klarer-jeg-nesten-ikke-%C3%A5-b%C3%A6re-langt/page/5/#findComment-2293788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.