Gå til innhold

one night stands

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

24

• -Riksklysa

14

• flisa

9

• naiv

5

Mest aktive i denne tråden

Du,hva tar du meg for? en gangsterbitch? OK,selv om jeg har brukt et par harry ord i innleggene mine,skal jeg forsikre deg om at jeg ikke er i nærheten av å være gangster.Du ville bli sjokkert om du så meg.Egentlig er jeg nemlig driiiitdigg,hehe...

Hvor gammel er du da?

Gansterbitch? Det blir bare verre og verre, det her :)

Annonse

"takk og pris for det"

Er det ikke det at du vil ha baller som er noe av grunnen til hovedinnlegget ditt?

Det var ikke helt etter planen,men jeg må innrømme at du er litt morsom. Og så trenger du alt inn med t-skje. JEG VIL IKKE HA BALLER SELV! MINE EGNE BALLER SOM HENGER NED FRA EN STYGG EKKEL TISS!!!!

Annonse

vet dere hva konlkusjonen min er etter dette,gutter? At dere begge fortsatt er veldig små,men prøver å tøffe dere litt for hverandre. eller så er dere to supernerder fra bondelandet. stemmer det,elle?

hehe, ja kanskje det? hvis du kaller oss bygutter for bønder og samtidig tar med i betraktningen at vi begge er passert halvveis til 50, så ja, vi er nok to smågutter som tøffer oss overfor hverandre, hehe...

det var faktisk dagens desidert beste uttalelse, hehe...

sdd,jeg er eldre enn deg,i alle fall,det kan du banne på!

Jeg er faktisk hele 27 år gammel. Snart 28. Fakta faen!

Så du prøver bare å virke ung, da eller? Jeg mener... fett, jeg er ikke helt balle, scphaa gansterbitch, volla kebab, eller hva de nå sier, du virker jo unektlig ikke som noen typisk 40 åring :)

vet dere hva konlkusjonen min er etter dette,gutter? At dere begge fortsatt er veldig små,men prøver å tøffe dere litt for hverandre. eller så er dere to supernerder fra bondelandet. stemmer det,elle?

Hehe, hvordan i svarte granskauen klarte du å komme fram til noe slikt på så kort tid? :)

Jeg er ikke bondegutt, modell er jeg ikke, og liten kan jeg vel heller ikke sies å være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...