Gå til innhold

one night stands

Anbefalte innlegg

Jeg er faktisk hele 27 år gammel. Snart 28. Fakta faen!

Så du prøver bare å virke ung, da eller? Jeg mener... fett, jeg er ikke helt balle, scphaa gansterbitch, volla kebab, eller hva de nå sier, du virker jo unektlig ikke som noen typisk 40 åring :)

hehe,kan hende jeg er 45 og har en sønn på 15- en gangstersønn,vel og merke...snapper opp litt FETE ord fra ham...

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

24

• -Riksklysa

14

• flisa

9

• naiv

5

Mest aktive i denne tråden

hehe,kan hende jeg er 45 og har en sønn på 15- en gangstersønn,vel og merke...snapper opp litt FETE ord fra ham...

der fikk vi gitt... smekk på lanken til begge to...

la oss gå i skammekroken SDD, det er der vi hører til...

*går hjem til mamma for å få juling...*

Det var ikke helt etter planen,men jeg må innrømme at du er litt morsom. Og så trenger du alt inn med t-skje. JEG VIL IKKE HA BALLER SELV! MINE EGNE BALLER SOM HENGER NED FRA EN STYGG EKKEL TISS!!!!

Stygg, ekkel tiss? Du omtaler nå noe du stadig vekk (vil jeg tro..) tar i din munn, som stygt og ekkelt.

Nå forstår jeg enda mindre at du vil ha det :)

Hehe, hvordan i svarte granskauen klarte du å komme fram til noe slikt på så kort tid? :)

Jeg er ikke bondegutt, modell er jeg ikke, og liten kan jeg vel heller ikke sies å være.

aaaah,jeg visste det var NOE med dere to.Dere er i alle fall venner privat.Sitter sammen og planlegger hva dere skal skrive,for dere har faen meg ikke annet å ta dere til- der ute på LANDET!!!

Annonse

Jeg foretrekker damer som gir ifra seg lyd i senga. Gjerne såpass at du kan skjemmes litt når du ser naboen i øya dagen etter... Vær ærlig og frampå, fortell hva du liker selv, gjerne på en frekk måte

mail25-endelig et direkte svar.Det var slike svar jeg tenkte på da jeg skrev mailen,men jeg ble bare sittende stuck med to nerder fra landet som bare pjatter.

aaaah,jeg visste det var NOE med dere to.Dere er i alle fall venner privat.Sitter sammen og planlegger hva dere skal skrive,for dere har faen meg ikke annet å ta dere til- der ute på LANDET!!!

Jeg skjønner at du er fra Oslo som sier Schpaa, osv, i annenhver setning, men jeg er faktisk nesten fra Oslo, jeg også!

Helt sant!

Stygg, ekkel tiss? Du omtaler nå noe du stadig vekk (vil jeg tro..) tar i din munn, som stygt og ekkelt.

Nå forstår jeg enda mindre at du vil ha det :)

sdd-jeg synes ikke penisen er det vakreste på jord,men den gjør jobben sin. Hvorfor tror alle menn at jenter tenner på en erigert penis? Herregud!!!!!

sdd-jeg synes ikke penisen er det vakreste på jord,men den gjør jobben sin. Hvorfor tror alle menn at jenter tenner på en erigert penis? Herregud!!!!!

Jeg har da ikke sagt at jeg tror det, men det er jo en viss forskjell på å mene at den er det vakreste på jord, og det å mene at den er stugg og ekkel.

Eller?

Jeg skjønner at du er fra Oslo som sier Schpaa, osv, i annenhver setning, men jeg er faktisk nesten fra Oslo, jeg også!

Helt sant!

schpaa er ditt ord,ikke mitt,lillegutt. Du skal se at vi egenlig kjenner hverandre uten å vite det.Men jeg utveklser ikke personlige opplysninger med en nerd,vet du.

Annonse

schpaa er ditt ord,ikke mitt,lillegutt. Du skal se at vi egenlig kjenner hverandre uten å vite det.Men jeg utveklser ikke personlige opplysninger med en nerd,vet du.

Men du er jo veldig mye eldre enn meg, hele 45, var det ikke det?

Jeg kjenner ikke så mange jenter på den alderen så jeg kjenner deg nok ikke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...