Trollmor Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Hei Kul! Vi satser på å kjøpe hotellpakke med Colorline. For 5 overnattinger, ferje tur/retur med bil, så blir det ca. 6000,- Sist bodde vi på Hotell Royal, og det var kjempefint! Håper de har ledig der denne gangen også! Det er så vanskelig å bestille i god tid, for en vet jo aldri akkurat når en skal reise. Men jeg tror jeg skal ringe eller gå ned å snakke med dem på Colorline, og høre om de kan være litt fleksible. Ja, det blir spennende å komme igang igjen! Neste gang sitter den rett i boksen for oss begge kul!! )) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64874-kul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kul Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg har vært inne på colorline sine nettsider, og sjekket sånn ca. avreisedag. Det er fullt i midten/slutten av sept. både på Marselis og Royal, men tror at aug. er ledig. Septembre er en travel mnd. sa de på Marselis, så vi må nok prøve noe annet.. det ordner seg sikkert! Det blir spennende dette her! Tvi, tvi! Klem kul 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64874-kul/#findComment-290652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg har vært inne på colorline sine nettsider, og sjekket sånn ca. avreisedag. Det er fullt i midten/slutten av sept. både på Marselis og Royal, men tror at aug. er ledig. Septembre er en travel mnd. sa de på Marselis, så vi må nok prøve noe annet.. det ordner seg sikkert! Det blir spennende dette her! Tvi, tvi! Klem kul Hei igjen, kul! Nå ringte jeg Colorline og bestillte liksågodt reisa. Regnet meg frem til at det var mest sansynlig at vi reiser den 18. august, med retur den 23. august. De sa også at det ikke var noe problem hvis reisen ble utsatt et par dager. De hadde bare 5 rom ledige på Royal, så jeg tenkte det var best å bestille. Det kjipe er at sommerprisene gjelder t.o.m den 18. august, så hvis vi hadde ventet til den 19. hadde vi spart nesten 1200 kr. Ja ja ;o) Kan jo vurdere om jeg bare skal spraye en dag ekstra også, og så kan det jo selvfølgelig skje at mensen blir forsinka i sprayperioden sånn at vi må reise senere. Huff...det er søren meg mye å tenke på ;o) Tenkte bare jeg ville informere deg ) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64874-kul/#findComment-290842 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kul Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Hei igjen, kul! Nå ringte jeg Colorline og bestillte liksågodt reisa. Regnet meg frem til at det var mest sansynlig at vi reiser den 18. august, med retur den 23. august. De sa også at det ikke var noe problem hvis reisen ble utsatt et par dager. De hadde bare 5 rom ledige på Royal, så jeg tenkte det var best å bestille. Det kjipe er at sommerprisene gjelder t.o.m den 18. august, så hvis vi hadde ventet til den 19. hadde vi spart nesten 1200 kr. Ja ja ;o) Kan jo vurdere om jeg bare skal spraye en dag ekstra også, og så kan det jo selvfølgelig skje at mensen blir forsinka i sprayperioden sånn at vi må reise senere. Huff...det er søren meg mye å tenke på ;o) Tenkte bare jeg ville informere deg ) Klem fra Hei igjen! Ja, det er liksom deilig når alt er på plass! Er en kjempeutfordring dette prosjektet vårt når man liker å ha full kontroll og oversikt. Har lyst til å bestille jeg også, men det er nok i tidligste laget. Vi kommer til å ta fergen fra Kr.sand denne gangen, tror det er like greit som å kjøre til Gøteborg. Vi bruker vel 3,5 time til Kr.sand tenker jeg. Er båten grei eller? Har dere forresten vært noe rundt i Århus omegn? Tips til aktiviteter mottas med takk (ikke halsbrekkende men koselige). Vi snakkes. Klem kul 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64874-kul/#findComment-291228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.