Gå til innhold

venninna til kona til en kamerat

Anbefalte innlegg

Gjest harlystmenvetikkehelt

Jeg lurer på en liten sak. Jeg er nemlig blitt litt småforelsket i venninna til kona til en kamerat.

Er det lurt å prøve seg på henne ?

Hva synes dere damer ?

Hvordan hadde dere reagert i en tilsvarende situasjon ?

Det er litt verre å prøve seg på ei en kommer til å treffe igjen senere i mange situasjoner enn ei totalt fremmed dame, eller ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64890-venninna-til-kona-til-en-kamerat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

Egentlig ser jeg ikke problemet i at du prøver deg på venninnen, det har skjedd lignende tilfeller i min vennekrets mange ganger.

Hvis det imidlertid var kun for sex ville jeg ha avklart dette på forhånd slik at misforståelser og pinlige situasjoner ikke oppstår i etterkant -dere kommer jo sikkert til å treffes via felles venner igjen.

Du skriver imidlertid at du er småforelska, så da ser jeg ingen grunn til at du ikke skal gjøre det du føler for -uten noen form for "tillatelse" fra venninna:)

Lykke til:-)

Annonse

Nei, da - jeg bare tuller med deg...

Men du har jo sant nok opptil flere finurlige innlegg i uka, her inne, da. He, he - aritge er dem også!

Har du opplevd noe sprøtt det siste døgnet?

Åja.. du trodde det var meg som skrev innlegget over? Hehe, nei, det var det ikke, og jeg hadde nok isåfall ikke engang spurt,for jeg hadde ikke hatt noen problemer med å prøve meg på venninna til konas sin kamerat.. dvs.. hvis han kompiser var en jente, da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...