Gjest ikke undertegnet Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 har vært sammen med kjæresten min i et halvt år. han opererte penisen sin når han var 5 år fordi urinrøret var for kort. vi har det helt supert seksuelt.men jeg lurer på om vi kan få problemer med å få barn?? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 Du bør kanskje skrive innlegget på forum for urinrør, men det kan umulig ha noe å si. Det er trossalt ikke urinrøret som produserer sperm. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 Du bør kanskje skrive innlegget på forum for urinrør, men det kan umulig ha noe å si. Det er trossalt ikke urinrøret som produserer sperm. det går ikkke an å skrive innlegg under urinveier?? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 det går ikkke an å skrive innlegg under urinveier?? Jo, urinveier var det kanskje jeg mente... Prøv der, men jeg tror rimelig sikkert at du er safe i forhold til gravidiet. Kan jo bare spørre han. Dette må jo han vite. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.