Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke det, men som 19 åring så er jo uansett ikke aldersgrense noe problem.

Stikk til legen!!!!!!!!!!!!!

Jeg vet hvor kjipt det er å vente og vente og vente. Tok meg personlig flere år før jeg mannet meg opp til å gå til legen for samme problemet.

Tro meg! Det er verdt det!

Du vil uansett få to muligheter. Det ene er å snitte opp, noe en lege og en kirurg ikke anbefalte meg fordi jeg var ung, og fordi det ikke ble så "pent".

Det andre, og mest vanlige, var i følge de to å kappe den helt av (forhuden, altså, ikke kølla...), og det var det jeg gjorde.

Det skjer ved at du får en liten sprøyte i forhuden sånn at du ikke kjenner noe, og så skjærer kirurgen den av, og syr igjen. Stinga forvinner av seg selv (i det minste gjorde de stinga jeg fikk, det), og etter et par uker er du så godt som ny.

Det er ikke vondt å gjøre det, og det er ikke vondt etterpå. Det eneste kan være at det selvsagt klør litt rundt stingene, og at "hue" - som jo ikke har sett dagens lys så mye tidligere - er litt følsomt. Men det går over veldig fort.

Ditt største problem, dersom du er som gutter flest, er at du er livredd for å ligge på benken der og få bennern. Men tro meg, når sprøyta kommer og du ser kniven som ligger ved siden av, så er IKKE det noe problem :)

Uansett.. gå til legen, og jeg ville anbefalt full omskjæring men det får du ta stilling til selv.

Det ser bra ut, føles jævla bra, jeg anbefaler det, og jeg har to kompiser som har gjort det samme og som er strålende fornøyd!

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64920-svar-meg-trang-forhud/#findComment-290926
Del på andre sider

Tror ikke det, men som 19 åring så er jo uansett ikke aldersgrense noe problem.

Stikk til legen!!!!!!!!!!!!!

Jeg vet hvor kjipt det er å vente og vente og vente. Tok meg personlig flere år før jeg mannet meg opp til å gå til legen for samme problemet.

Tro meg! Det er verdt det!

Du vil uansett få to muligheter. Det ene er å snitte opp, noe en lege og en kirurg ikke anbefalte meg fordi jeg var ung, og fordi det ikke ble så "pent".

Det andre, og mest vanlige, var i følge de to å kappe den helt av (forhuden, altså, ikke kølla...), og det var det jeg gjorde.

Det skjer ved at du får en liten sprøyte i forhuden sånn at du ikke kjenner noe, og så skjærer kirurgen den av, og syr igjen. Stinga forvinner av seg selv (i det minste gjorde de stinga jeg fikk, det), og etter et par uker er du så godt som ny.

Det er ikke vondt å gjøre det, og det er ikke vondt etterpå. Det eneste kan være at det selvsagt klør litt rundt stingene, og at "hue" - som jo ikke har sett dagens lys så mye tidligere - er litt følsomt. Men det går over veldig fort.

Ditt største problem, dersom du er som gutter flest, er at du er livredd for å ligge på benken der og få bennern. Men tro meg, når sprøyta kommer og du ser kniven som ligger ved siden av, så er IKKE det noe problem :)

Uansett.. gå til legen, og jeg ville anbefalt full omskjæring men det får du ta stilling til selv.

Det ser bra ut, føles jævla bra, jeg anbefaler det, og jeg har to kompiser som har gjort det samme og som er strålende fornøyd!

Lykke til.

takk for svaret! et spørsmål til: tok selve "operasjonen" lang tid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64920-svar-meg-trang-forhud/#findComment-293266
Del på andre sider

takk for svaret! et spørsmål til: tok selve "operasjonen" lang tid?

Bare hyggelig!

Nei, jeg tror den tok, fra jeg fikk sprøyta til jeg var sydd igjen, ca 30-45 min.

Det går fort.

Det vanskelige er å komme seg ditt, ikke operasjonen. Og etterpå føler du deg bare bra!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64920-svar-meg-trang-forhud/#findComment-293283
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...