Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei akinna!

Jeg skal spraye frem til 10. august, da skal jeg begynne med sprøytene.Regner med at jeg må ha 9 sprøyter, det har jeg tatt ved de 2 andre forsøkene. Altså 15 dager med spray først. Skal ha UL etter den 6. sprøyta i motsetning til etter den 8. sprøyta ved de tidligere forsøkene. Vet ikke helt hvorfor jeg skal ha UL så tidlig, for jeg har aldri hatt tendens til overstimulering eller noe ved de forige forsøkene.

I morgen skal jeg til 21. dags UL. Det har nok noe med aborten å gjøre. De vil vel se at alt er ok der inne.

Siden mannen skal ha operativt sæduttak, må vi reise ned sånn at vi er der dagen før egguttaket. Hvis alt går etter planen (mensen kommer som den skal osv..i sprayperioden)reiser vi ned den 18. august, med retur 23. august. Vi tok sjansen i dag og bestilte reisa. De sa på Colorline at det var ikke noe problem å forandre hvis vi må utsette det et par dager. Så da er det i boks også!

Huff jeg har litt blannede følelser foran dette forsøket, men nå har jeg begynt å glede meg mest!! :o)

Dette skal vi klare akinna!!! :o)

Lykke til med spraystart! :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64937-trollmor/#findComment-291142
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...