Gå til innhold

SMAKER UNDERLIVET GODT?

Anbefalte innlegg

Gjest Nysjerrig
Skrevet

Jeg lurer på hvordan dere gutter synes vi jenter smaker? Liker dere virkelig den litt sure,stramme smaken?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mail25

9

• wywh

5

• -Riksklysa

5

• flisa

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ikke for å være frekk på noen måte, men de jentene/damene som jeg har "slikket" har alltid smakt godt. jeg er veldig nøye med renholdet... vis jeg tror det blir underlivs behandling under sex akten er dusjen rett sted å starte

petter smart
Skrevet

Liker det ikke hvis det er en sur stram lukt. Men de fleste jenter smaker godt.

Noen (spesielt de med mye utfold) smaker ikke godt. God hygiene hjelper, men er ikke alltid tilstrekkelig.

Men sier de at de liker smaken så gjør de nok det.

Gjest Nysjerrig
Skrevet

ikke for å være frekk på noen måte, men de jentene/damene som jeg har "slikket" har alltid smakt godt. jeg er veldig nøye med renholdet... vis jeg tror det blir underlivs behandling under sex akten er dusjen rett sted å starte

I agree.dusjen er itillegg en sexy måte å starte samleiet på. Vann er sexy....

Men altså: hvis han sier du smaker godt,så mener han det? ( selv om man ikke skal feie alle under en kam..)

Skrevet

Men altså: hvis han sier du smaker godt,så mener han det? ( selv om man ikke skal feie alle under en kam..)

vis underlivet hadde luktet/smakt stramt ville jeg sagt det rett ut.i allefall vis dusjen er prøvd og jenta er tilsynelatene frisk nedtil...føler meg som en bie som suger nektar vær gang jeg. dessverre finnes det gutter som ikke klarer å være så ærlige, men til gjengjeld er de vel ikke noe å samle på i såfall...

Gjest cilla
Skrevet

og hva smaker så jenta?

Skrevet

og hva smaker så jenta?

dette var jo et konstruktivt innlegg ???

Gjest cilla
Skrevet

dette var jo et konstruktivt innlegg ???

vi lurer jo litt,da vi jenter som ikke har hatt jentesex enda......

Skrevet

Sur, stram smak er sjelden. Vanligvis er det godt fra starten. Og de gangene det smaker har smakt stramt så har det forsvunnet ganske fort. Altså, mus smaker stort sett godt.

Skrevet

Sur, stram smak er sjelden. Vanligvis er det godt fra starten. Og de gangene det smaker har smakt stramt så har det forsvunnet ganske fort. Altså, mus smaker stort sett godt.

Så glad jeg slipper jeg! *grøss*

:-)

Skrevet

Så glad jeg slipper jeg! *grøss*

:-)

Slippe?

Jeg elsker å slikke jentene. Jeg liker bedre å slikke ei jente enn å bli sugd selv.

Skrevet

Slippe?

Jeg elsker å slikke jentene. Jeg liker bedre å slikke ei jente enn å bli sugd selv.

Ja, men jeg er bare glad jeg ikke er mann eller lesbe! :-)

Gjest nysjerrig
Skrevet

Slippe?

thank u,jeg liker bedre bli slikket enn å suge gutten. det gjør jeg KUN for hans nytelse,ikke for min egen....

Gjest likke likke
Skrevet

Kommer helt ann på jenta.Men for å si det slik, jeg har ikke slikket min kjære på meget lenge.Dessverre, for jeg elsker å slikke mus, bedre enn å bli sugd, nesten i allefall...

Gjest nysjerrig
Skrevet

Kommer helt ann på jenta.Men for å si det slik, jeg har ikke slikket min kjære på meget lenge.Dessverre, for jeg elsker å slikke mus, bedre enn å bli sugd, nesten i allefall...

så din kjære smaker vondt??

Skrevet

vi lurer jo litt,da vi jenter som ikke har hatt jentesex enda......

gei nok den. vis du liker ideen på jente sex ? så vet iallefall jeg hvor jeg ville ha startet hen...hvem er vel bedre enn en jente til å slikke. altså vis jenta er oppegående og har litt erfaring selv

Skrevet

har vel kanskje ikke vært helt heldig nei... men for all del, overlever...

Skrevet

har vel kanskje ikke vært helt heldig nei... men for all del, overlever...

far jo til likke likke den der da... snørr...

Gjest likke likke
Skrevet

Mange faktorer som spiller inn, men må vel ærlig innrømme at jeg "har smakt bedre". Men som Klysa under her sier, overlever, men det blir ikke så mye slikking som jeg skulle ønske.

Skrevet

gei nok den. vis du liker ideen på jente sex ? så vet iallefall jeg hvor jeg ville ha startet hen...hvem er vel bedre enn en jente til å slikke. altså vis jenta er oppegående og har litt erfaring selv

*ståpels*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...