Gå til innhold

SMAKER UNDERLIVET GODT?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mail25

9

• wywh

5

• -Riksklysa

5

• flisa

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest nysjerrig

får jo smakt litt dersom du tar den i munn etter at han har vært inni deg da... kanskje prøve det?

eller du tar den kanskje ikke i munn i utgangspunktet???

jeg har sugd ham en gang etter at han hadde vært inni meg.Det smakte PJUUUK!!! enten er det jeg som smaker vondt(men han sier jeg smaker godt og elsker å slikke meg) eller så er det jeg som ikke er så vant til en sånn type smak. uansett,det smaker spesielt....

Annonse

jeg har sugd ham en gang etter at han hadde vært inni meg.Det smakte PJUUUK!!! enten er det jeg som smaker vondt(men han sier jeg smaker godt og elsker å slikke meg) eller så er det jeg som ikke er så vant til en sånn type smak. uansett,det smaker spesielt....

hehe, ja det kan jo være at han snakker sant... men nå skal det vel sies at det kanskje var mer enn bare dine safter på staven når du tok den i munnen etter at han trakk seg ut... var borti ei sånn dame en gang, hun elsket smaken av seg selv, så etter at vi hadde gjort vårt, så slikket hun pikken min ren, herregud så god hun var...

DET ER MYE SOM IKKE SMAKER GODT DE FØRSTE GANGENE.EN ANNEN TING ER AT DET KNAPT FINNES 2 KVINNER SOM SMAKER DET SAMME. BÅDE DITT OG HANNES SEKRET ER EN KJEMISK FORBINDELSE, MEGET MULIG AT DITT OG HANNES IKKE ER EN GO KOMBINASJON

Gjest jentedrømmer

vis underlivet hadde luktet/smakt stramt ville jeg sagt det rett ut.i allefall vis dusjen er prøvd og jenta er tilsynelatene frisk nedtil...føler meg som en bie som suger nektar vær gang jeg. dessverre finnes det gutter som ikke klarer å være så ærlige, men til gjengjeld er de vel ikke noe å samle på i såfall...

Kan jo for det første si til de jentene som lurer på hvordan de smaker at de kan smake på sine egne safter, det er hverken ekkelt eller stygt...heller sexy :-)

Og jeg har slikket en jente...du store himmel det var deilig...å suge pikk er "boring" i forhold.

Annonse

Kan jo for det første si til de jentene som lurer på hvordan de smaker at de kan smake på sine egne safter, det er hverken ekkelt eller stygt...heller sexy :-)

Og jeg har slikket en jente...du store himmel det var deilig...å suge pikk er "boring" i forhold.

kan ikke uttale meg om det siste... men du har så absolutt rett i at det er herlig å slikke...

hehe, ja det kan jo være at han snakker sant... men nå skal det vel sies at det kanskje var mer enn bare dine safter på staven når du tok den i munnen etter at han trakk seg ut... var borti ei sånn dame en gang, hun elsket smaken av seg selv, så etter at vi hadde gjort vårt, så slikket hun pikken min ren, herregud så god hun var...

Slik ja, Klysa - du kommer deg!

Jeg vet at du egentlig er en beskjeden mann....

:-)

Ja, men jeg er bare glad jeg ikke er mann eller lesbe! :-)

Det er vel sånn at mye av grunnen til at jeg elsker det henger sammen med at jeg er mann og hetero. Om jeg var homo spå hadde jeg kanskje likt helt andre ting, ting hvis tanke på gir meg frysninger i dag :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...